Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Afgelopen 4 nachten moeten werken, en daarmee tijd gevonden om tutorials te volgen op youtube :p

Maar hij is er!
! Ine23 schreef:Hoe hebben jullie de zoektocht naar een hondje aangepakt? Hoe ver van te voren spreek je een fokker aan wanneer je denkt dat je tijd hebt voor een pup? Bvb wanneer je denkt dat je in de zomer idealiter een pup in huis kan nemen, kan je dan best nu al op zoek gaan naar een fokker? Alvast bedankt voor jullie adviezen!

Ophélia wou dat dus ook niet doen op de hondenschool, omdat het gras nat was. Nu doet ze het gelukkig wel.
Can't wait!
We hebben het samen met een aantal van haar broertjes en Moeder en Vader gevierd. Een leuke nest-reünie

verwend nest is het op deze manier ook
maar ik wil graag dat hij het trainen leuk blijft vinden, ondanks de kou 
We zijn er hier eigenlijk nog altijd niet goed uit welke pup we het leukst vinden. Mijn moeder heeft een zwak voor de merle met veel zwart. 
Ga nog niet al te veel verklappen, maar ik hoop op een mooi resultaat.
Wat gaaf dat de vader van jullie nest ook Duo Penotti zal zijn!
Maar ze zijn echt suuuper lief
Allemaal uniek op hun eigen manier. Ruby is een prachtige moeder en Elice is ook zo'n schatje.
) Ze was ook lief naar Ruby en Elice toe. De puppies vond ze uiterst interessant. Ze heeft verschillende keren lopen neuzen met enkele puppies. Helaas had ze wel wat stress van de autorit. Ondanks haar plasje buiten heeft ze helaas ook het huis gedoopt
Het was alleszins super gezellig en we kijken alvast uit naar ons volgend bezoek! Jackytje schreef:Claudia85, haha, zo heb ik die van ons ook ooit gevonden. En dat tongetje bewegen terwijl ze sliep/droomde
Waauw, xMayo! Prachtige fotoVan waar komt je pup?
Jackytje @ [BB-ITP] Ophélia de Corgi tussen de herfstbladeren
[ [url=m/txsrVs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jackytje schreef:Gefeliciteerd Ulyse!Wat gaaf dat de vader van jullie nest ook Duo Penotti zal zijn!
Mocht vandaag de pups van Cardi Cottage gaan bewonderen.. Natuurlijk liggen ze allemaal uitgebreid te dutten als wij langskomenMaar ze zijn echt suuuper lief
Allemaal uniek op hun eigen manier. Ruby is een prachtige moeder en Elice is ook zo'n schatje.
Ophélia was echt een engeltje. Buiten dat ze zich helemaal thuis voelde (ahum, ze wou echt niet op de bank liggen of de trappen op lopen hoor) Ze was ook lief naar Ruby en Elice toe. De puppies vond ze uiterst interessant. Ze heeft verschillende keren lopen neuzen met enkele puppies. Helaas had ze wel wat stress van de autorit. Ondanks haar plasje buiten heeft ze helaas ook het huis gedoopt
![]()
Verder zijn we nu wel vrij zeker dat het één van de 3 bleu merle teefjes zal worden. Nu nog geduld hebbenHet was alleszins super gezellig en we kijken alvast uit naar ons volgend bezoek!
En ach ons huis is al door zoveel honden gedoopt
.
Nu is het een gezegend huis volgens Ophélia
De muppet 
Pas maar op dat de sint Jazz niet meeneemt omdat hij hem aanziet als pietje 
Volgens mij gaan ze werkelijk prachtig worden later 

)
Helemaal klaar voor pakjesavond? 
(Wat is dat toch een lekker ding)
Kan idd wel verklaren over wat ze dromen.
Maakt haar wel makkelijk herkenbaar zo. Ben alvast benieuwd naar foto's/beeldmateriaal van week 5.
Hij is inmiddels ook al weer twaalf en heeft helaas erge last van artrose.. Hij had de hele nacht lopen janken en was erg onrustig. Bij de DA was de conclusie dat hij eigenlijk wel nog goed is voor zijn leeftijd. Zijn lever is niet meer super, maar andere organen doen het wel nog goed. Hij heeft nu pilletjes gekregen tegen de pijn. Mijn vader is vandaag met hem een korte wandeling gaan maken en blijkbaar genoot hij hier énorm van. We gaan dus nu proberen elke dag een kort rondje met hem te doen, nu het nog kan. De DA's waren ons namelijk wel al aan het voorbereiden.. Ik hoop heel hard dat hij de kleine gup nog gaat kunnen meemaken. Ondertussen zorgt Ophélia al vast voor haar 'oude broer'.
Of ik noem der Moony (moon x Molly (officiele naam
) . Verder is ze niet mijn favo pup

Ik kreeg al een mailtje terug dat hij een plekje krijgt in het januari nummer
Dus dan zit ik er wss al niet bij.. Ik denk dat het feit dat de copyright van de fotografe op de foto's moest blijven hen misschien heeft doen twijfelen. (Al was dit wel keurig met fotografe in kwestie besproken) Domper. Ik kan anders wel aan een Woef geraken en het je opsturen als je wenst?