Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Volgens mij vind ze het wel fijn, dus dat maakt het voor mij iets makkelijker. En dan zal je zien dat ze straks die bench wilt houden …. 
Dus ik op de webcam kijken en Mera lag heerlijk te slapen, die ging een keer verliggen dus ze was wel wakker. Maar helemaal niets. Tot nu toe wel heel positief!
Hopelijk houd ze dat vol
Inclusief het bijbehorende zachte gepiep.
Hoop dat Djessey het ook zo goed blijft doen!
Mera was vandaag mee naar stal en ik wilde een ex-collega opzoeken op zijn werk .. maar eenmaal binnen was het daar véél drukker dan ik had gedacht en ook vond ik de 'snelle-tussen-door-route' naar de dierenwereld niet. Dus na 10 minuten stonden we weer buiten maar heb van zeker twee mensen commentaar gehad en ergens schaamde ik me daar wel voor. Aan de andere kant … Mera heeft het fantastisch gedaan, was prima voor rede vatbaar, sprong niet tegen mensen op en bleef netjes bij me, ja ze hing iets in de riem want het was wel een beetje spannend …. maar ze deed het keurig. Op de terugweg in de auto heeft ze liggen slapen en ze ligt nu heerlijk naast me op de bank te kluiven. Alsof er niets gebeurd is.