. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
sorry jongens hahah!
hij is echt leuk!! _Tarzan schreef:sorry jongens hahah!
Mocht ie toch niet mogen/kunnen blijven horen jullie het eerst haha! Hij vond Billy en Pepper helemaal het einde, zo schattig!
Ik twijfel, zou ik alvast een afspraak maken voor castratie voor volgende week? De opvang waar m'n andere konijnen vandaan komen zegt dat ze al kunnen castreren als je ze voelt in de lies, dus dan zou het al kunnen .. wat zouden jullie doen?
.
Ik denk zelf zo'n 12 weekjes oud nu .. ik wil niet te lang wachten want ik wil eigenlijk niet dat hij door krijgt dat ie een man is
des te makkelijker is hij misschien te koppelen bedacht ik mij zo ..
Maargoed, ik ga dan voor deze castratie naar de kliniek waar de opvang alle konijnen liet doen, mijn DA castreert niet zo jong helaas
, maar ieder zijn ding
. Heb nu een andere dierenarts dan die doen dus geen idee of hij het ook met 3 maanden doet
yeahaa
, zo vies haha
Ik denk dat ik het maar gewoon doe, we zien dan wel of het lukt of niet
Ging allemaal prima. Ze moesten boven de 1 kilo zijn en de ballen moesten ingedaald zijn. Dat kon ik zelf goed voelen.
. Paprika heb ik ze nog nooit gegeven, bedankt voor het idee
. 
, nootjes ipv de yoghurt de koelkast in en kwam om 4 uur vanmiddag er achter dat Frits en Lana nog eten moesten
. Heb geen klik met ze en was ze helemaal vergeten door alles
, hoop dat ik snel een thuis vind voor ze
, en wil gewoon een grote ren voor ze zonder kinderen want die kan ik ook niet uitstaan
.