Ik denk dat dit voorlopig het laatste nestje is wat ik ga fokken... wat een drama allemaal zeg. Wat fout kon gaan ging fout. 1 overleden kitten, 1 die te klein was en met hand moest flessen, dan 1 die besluit te duiken van m'n bed en op z'n neus valt en nu dan weer Ginger die zware melkklierontsteking heeft en Freya die niet echt wil aankomen....
Als dieren ADHD kunnen hebben dan heeft Karel dat sowieso. Ik studeer doordeweeks in Leeuwarden en hij woont bij mijn ouders in Almere waar ik in het weekend ben. Als ik dan thuiskom is hij zó ontzettend druk. Met gemak een kwartier lang rondrennen door de woonkamer, op me klimmen, willen kroelen, weer rennen. En dan ploft ie op schoot voor een powernap van zo'n 10 minuten en begint het riedeltje opnieuw
Wat een plaatjes zie ik weer. O hier ook hoor. Wij zijn meestal rond 6 op ook in het weekend en maes stuitert dan gerust tot half 10 rond. Helemaal geen probleem.
Maar dan slaapt 'het' wel gewoon een halve dag weer bij ons of ze moet echt wispelturig zijn. 's Nachts is ze echt zooo lief dan hangt ze nog net niet aan je te knuffelen, ze is dan echt gefocust op knuffelen knuffelen en zo hard kopjes geven als ze maar kan. Moet soms paracetamol halen omdat ik oorontsteking heb en dan wakker word, lieeeeve Mila maakt het dan altijd weer leuk
Hier ook niet echt een goed begin van de feestdagen. Afgelopen donderdag heb ik mijn poes Aya moeten laten inslapen Waren we net weer blij dat de ontlasting goed was en zo, kreeg ze een ernstige infectie erbij in haar pootjes.
We zullen haar erg missen.
Aya
Het goede nieuws is dat gisteren Remi en Rosie samen geadopteerd zijn. Zo blij dat ze samen een plekje hebben gevonden.
Nu alleen nog een plekje zoeken voor de bangste, schildpadje Rina. Wel rustig nu in huis hoor, van 8 katten naar 5 in een paar dagen.