cursebreaker schreef:kiwi
Ook via deze weg gefeliciteerd!!! Zo benieuwd naar de pupsels. Zoals het met Corona gaat, zal puppy knuffelen er wel niet in zitten, maar ik wil anders ook op dat lijstje om te komen knuffelen in november ergens hahaha.
Warboel
Wel fijn dat ze idd van wat je zo ziet gelukkig maar minimaal last heeft nog ervan en wat knap hoe ze ermee om is gegaan! Hopelijk is het snel weer helemaal weg. Die foto was wel heel erg zielig; die blik van d’r, germ.
Cupcakes
Echt kak hoor Willemijn van die chemische castratie, kan me voorstellen dat je daar nu spijt van hebt. Maar nu weet je idd wel dat een castratie waarschijnlijk dus ook negatief zal uitvallen - ook iets waar wij dus idd nu mee zitten met Arya omdat ze wat onzeker is. Dus wij gaan ook nog even wachten waarschijnlijk, tot na de 2e loopsheid bv. Ik weet zo 1,2,3 even niet wat je daar voor supplementen bij kunt geven, maar misschien dat er een homeopathisch middeltje is van PUUR bv. Daar zal kiwi je misschien mee kunnen helpen. Maar fijn dat zijn gedrag naar andere honden wel stabiel is nu. Alleen rot dat je nu idd moet gaan ‘uitzingen’ de komende periode, wat betreft die chemische castratie. Echt sneu voor ‘m dat ie zelfs idd met plassen dan al zoveel problemen heeft nu, arme knulPrachtige foto weer van ‘m!
Nayomie
Rot situatie zeg. Mensen reageren natuurlijk vaak niet zoals je zelf zou doen of wat het meest verstandig is op zo’n moment. Is vaak gewoon een snelle reactie, en zeker als er onzekerheid of angst bij betrokken is. Optillen werkt overigens meestal ook averechts- dat triggert de meeste honden Juist om dan op te gaan springen en te reageren. Maar beetje raar dat ze gewoon doorgaat als je ook aangeeft dat je eraan komt. Hier valt het me ook op dat veel mensen vaak niet weten dat het losloop gebied is - maar als je dat wel weet en bewust gaat terwijl je angst hebt voor honden is dat natuurlijk niet handig. Bij ons hier staan op sommige punten bv. niet duidelijk genoeg aangegeven dat je losloop in gaat (als je bv. op een bepaald punt vanuit aanlijn gebied het losloop gebied inloopt als je een route volgt). Maar sowieso lopen hier dus idd gewone wandelroutes doorheen en dan kun je dat moeilijk skippen als je een gekleurde route volgt en de weg niet kent hier, er loopt een mountainbike route en een stukje ruiterroute, dus daar moeten we gewoon rekening mee houden. Is soms wel onhandig omdat je idd van beide kanten mensen hebt die vaak gewoon geen begrip hebben en/of gelijk heel naar reageren. Zo stonden hier maanden terug in Corona tijd mensen te badmintonnen in het zand, midden in het losloop gebied. Toen stond ik ook wel echt even met de ogen te rollen want wtf... En dan natuurlijk heel hard schreeuwen als een hond achter die shuttle aan gaat en getriggerd wordt door zoiets. Maar van alle plekken...
En wat skippy zegt; hebben jullie al wat concrete plannen om weg te gaan?
--
Wij zijn een beetje het heuvelland in geweest toenstraks en een rondje gelopen. Vandaag een droge wandeling, wat ook even fijn is haha. En even genoten van het mooie uitzicht! Ik wordt wel echt he-le-maal lijp van de teken. Gister en vandaag weer vanalles van d'r af gepluktGeloof dat we hier in het losloop gebied gewoon geluk hebben dat er weinig zit, want normaal als ik veel daar kom, vind ik nauwelijks wat. Nu 2x weer ergens anders geweest en hoppa
Bah, krijg weer kriebels ervan...
Arya was op een gegeven moment aan't snuffelen en rook IETS en werd helemaal hyper. Zo heb ik d'r nog niet eerder zien reageren, ook niet op een ree spoor. Geen idee dus wat het was. Ze was opeens mega alert en bleef maar naar me kijken en leek me wat duidelijk te willen maken, maar geen idee WAT haha en maar kijken om zich heen en weer naar mij. Toen maar gewoon snel doorgelopen alsof niks aan de hand was en na een paar minuten was het goed, maar dat was wel even vreemdMisschien wilde zwijnen geweest ofzo.
o ja > KimD
Zooo blij met die biothane riem! Wat is die handig ook met nattig weer enz of zoals vandaag als ie over de natte grond eens heen schuift - krijg je zo weer schoon ook en glijdt niet in de hand. Echt helemaal happy ermee. Was gisteren in de regen met de leren politie lijn wat minder handig namelijkDus voorlopig gaat lekker de biothane riem mee
![]()
Schijnbaar groeien er wandelschoenen aan bomen in Eys, dus als iemand nieuwe schoenen nodig heeft- hing echt op meer als 2m hoogte ook. Hoe ze dat gedaan hebben midden in het bos...
[ [url=m/y6WlHP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Na 8x op en neer rennen en weer met m'n kont in het zeiknatte gras gaan zitten, en helaas nog steeds onscherp, toch nog een paar timer-foto's kunnen maken die in ieder geval toonbaar zijn haha
[ [url=m/Z7SGhg.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jezJgG.jpg]Afbeelding[/url] ]
En lekker genoten dus van het mooie uitzicht![]()
[ [url=m/WdRhxG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ALy4KB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hahaha, ik weet precies waar je was! Je bent met dit weer vast niet veel mensen tegen gekomen.