Hier kost KVV ongeveer 50 euro in de maand voor Olly. Hij eet 800 gram per dag. En dan nog zalmolie en BARF muesli erbij. De 2 dames eten brokken en dat is iets van 20 euro per maand. Die zijn goedkoop;) Voor als die een weekendje naar show is, geef ik Naturo. Dat is net zoiets als Renske.
kiwiwitje
Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-19 11:14
Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen flauw idee heb wat mijn KVV per maand kost voor 3 honden en 2 katten die 1x pd KVV krijgen en 1x pd brok. Wij halen meestal voor 300,- bij Kivo en daar doen we dan een paar maanden mee. Ik gok na even snel tellen dat we ook max 50,- per maand hebben aan KVV.
Zo we zijn er! Er is een vriesvakje en alle worstjes passen er precies in haha. Morgen gaan we het strand lekker op. En snow is ook helemaal oke hier. Stoere man
@KimD Haha, Arya was vooral gewoon erg lomp door telkens zichzelf voor iemands voeten te parkeren enz. Kan ze goed, lol.
Denk dat Snacks4Dogs toch ook wel al wat klanten kwijt is nu, omdat mensen in de tijd dat zij de stop aangekondigd hebben vast al gezocht hebben naar een nieuwe shop.
@suze Oh wat heeft Snow zich ook al goed aangepast zeg, super! Heel veel plezier gewenst en veel foto’s spammen he
---
Vanaf volgende week maandag t/m vrijdag gaan ze de schapen laten grazen in het losloop gebied op de heide. Wordt 5 dagen afkicken van loslopen (al ken ik wel wat plekjes in het aanlijn gebied waar het mega overzichtelijk is en ik d'r stiekem wel even los kan laten, ssssst)
Hier vandaag weer een rondje gedaan in Vijlen. Dit keer samen met m’n schoonzus en haar ‘oma’ herder van 11. Als afsluiter even een lekkere kop warme chocolademelk gehad bij boscafé het Hijgend Hert, waar Arya zich heel netjes gedragen heeft met alle mensen en honden wat telkens voorbij liepen door het komen en gaan.
Merouw was pissed off dat ze niks kreeg geloof ik
Met de cursus vertikte ze het om op de krat te gaan staan ah eind van de les waar ze een heel simpel 'parcourtje' hadden neergezet (kan ook slechte begeleiding van mij zijn geweest want met de instructrice deed ze het vrijwel meteen maar ssst . Met wandelen doet ze haar pootjes zonder morren neerzetten en over stammetjes springen
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 22-11-19 21:10, in het totaal 1 keer bewerkt
Anoniem
Geplaatst: 22-11-19 21:06
Wouw wat een mooi bos zeg cursebreaker!
Ik ben blij met kiwi dr snacks. Vond de snacks4dogs website mega irritant
Morgen met Skye de laatste keer jonge honden cursus. Dan even wintervakantie tot 18 januari en dan beginnen met teambuilding(pre sport). En daarna even met buurvrouw en hond naar de hondenkerstwinkel in Oeffelt!
Kan ook wat gewenning zijn. Je traint natuurlijk niet met 1 stukje kip maar met 50+ stukjes kip. Dat kan best heftig vallen alstie het weinig tot niet gewend is.
Dat is ook met honden die een nieuwe kluif in enthousiasme helemaal in 1 x veroberen.
DemDeempel
Geplaatst: 22-11-19 22:37
Mag ik hier mee komen kletsen? Op de valreep van 2019 mogen wij onze pup ophalen. We dachten dat het nog veel langer ging duren want bij de fokker waar we op de wachtlijst stonden had de teef een baarmoeder ontsteking gehad en die werd niet meer loops. Toen toch opzoek gegaan naar een andere fokker en toevallig had zij nog pups "over", nadat we zijn wezen kijken voelde het allemaal super goed en hebben we officieel een pup gekocht. Nog een maandje wachten dus maar dan hebben wij eindelijk onze pup.
Dus als het mag lees ik hier graag mee, het wordt onze eerste eigen pup dus alle informatie in dit topic kunnen we goed gebruiken haha.
Het wordt een golden retriever. We weten nog niet welke pup van ons wordt en ik heb alleen foto's van het hele nest. Ik weet niet of de fokker het zo fijn vindt als ik die zonder overleg online zet. Zodra ik foto's van onze pup alleen heb zal ik hem showen.
Gefeliciteerd Zoe en welkom DemDeempel! Wordt het een reutje of een teefje? En weer super leuke foto's, echt mooie gebieden ook. Ik ben sinds donderdag van huis en mis mijn 3 pluizenkinderen echt Gelukkig vlieg ik vanmiddag terug.