Hier zijn ze ook onze vuilnisbakken voor groente, alle restjes gaat naar de konijnen

Lekker weer zorgt weer voor foto’s

Ze waren zo heerlijk hooi nt smikkelen gisteren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ymor schreef:Ik heb vandaag de ren in orde gemaakt. Hier kunnen ze zitten om te wennen. Als dit uiteindelijk niet de juiste plek blijkt te zijn ga ik ze ergens anders zetten. Uiteindelijk hoop ik ze los door het huis te kunnen laten lopen.
[ [url=m/o2E2rS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/mWLJFE.jpg]Afbeelding[/url] ]
jolmer20 schreef:Wij hebben op mn werk wel eens konijnen met mijt gehad
Inderdaad de pipetjes van Beaphar gebruikt!
Hahaha nou inderdaad Utopia
Toen ik die foto’s in de studio ging maken ook.
Maar kippen/kuikens moet je helemaal niet aan beginnen hahaha.
Wat fijn Laughterline!!
laughterline schreef:Een neutrale ruimte zou idd wel handig zijn jolmer, maar ik heb verder geen ervaring in het koppelen van een groep.
Nou.... als ze d’r nu nog uit gaan weet ik het ook niet meer. Het gaas onder de grond is nu bevestigd aan het onderkant van het hek, en heb het hoger gemaakt. Lijkt wel een gevangenis zo![]()
[ [url=m/D5sgYo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Misschien dat ik overdag het ‘deurtje’ (het witte plastic) open kan laten. Ziet het er iets fijner uit en kan ik in en uit stappen.
jolmer20 schreef:Oeh Mir.. dat is wel eventjes geleden.
Geloof dat de ene vrij snel er vanaf was. Maar dat de ander echt pas na 3x een pipetje aan de beterende hand was zegmaar.
Zoo mooie constructie zo Laughterline! Hopelijk blijven ze erin nu!
Ja neutrale ruimte zou ideaal zijn, maar heb niks neutraals meer over in de tuin
In huis alles opzetten is ook steeds een gedoe, plus ze zitten nu ook buiten. Vind het steeds teveel stress, ookal is een koppeling dat natuurlijk sowieso.