Wat voor pleegkittens zijn dat Dagmar? info mag evt per pb.
Wij moeten namelijk ook weer op zoek naar nieuw maatje voor Turbo
Heeft geen haast, zal waarschijnlijk geen raskat worden, of een halve.
Vind het momenteel belangrijk om het budget weer aan te vullen mocht Turbo onverhoopt ziek worden. Dan kunnen we beter weer even doorsparen ivp raskat aanschaffen.
Mocht wél net mijn buuf binnenkort weer een nestje coontjes hebben
Maar even kijken of daar wat leuks tussen zit.Turbo heeft vanavond goed geholpen met mijn kadootje uit te pakken:
Leuk he! Moet nog even wat praktische zaken weten zoals testen, prijs en karakter. Maar ze had een zwangere poes overgenomen doordat eigenaar ziek was geworden.
Toch een drempel voor mensen om eerst een afspraak te maken dat ik daar langskom met een kitten. Maar voor mijn kittens veel fijner om bij mij te blijven nog.
En dan hoor je soms zielige piepgeluidjes en denk je: ohoh, als dat maar goed gaat. Maar het schijnt de opvoeding te zijn
En vervolgens springen ze toch weer tegen mama aan om haar uit te lokken, dus het zal wel goed zitten haha.
Iedere keer bang een kitten op te zuigen 
Daar waar ze niet heen mogen is het meest interessant. Ik heb momenteel 7 kittens in huis die feitelijk precies hetzelfde doen. Als ik een deur door ga en absoluut niet wil dat ze mee gaan dan zorg ik dat ik iets van een tas heb die ik in de deur opening kan houden terwijl ik door de deur heen ga. Verder naar buiten toe met "een sluis". Ik kan via de schuur ook naar buiten en kan dan dus eerst de deur tussen het huis en de schuur sluiten en daarna pas de deur naar buiten toe openen. Mochten er dan onverhoopt katten mee schieten dan kan ik die eerst weer motiveren om te komen. Voornamelijk door te doen alsof ik de volgende deur ga openen, daar komen ze meestal wel op af en dan kan ik ze oppakken en terug door de andere deur zetten
Maar ja, het vraagt behoorlijk wat geduld