Skippy01 schreef:kiwiwitje schreef:Weer een totaal andere kant van brabant. Ik vergeet soms hoe groot t is
Brabant is zo breed als bijna heel Nederland hènoord-zuid valt wel mee, maar oost-west...
Ja daar heb je wel een punt. Breda is voor mij alweer een uurtje rijden

noord-zuid valt wel mee, maar oost-west...

.
dus ik gelijk modderpootjes afgespoeld om even te checken, inmiddels werd d’r wang dik dus gelijk de dierenarts gebeld en we konden langskomen. Intussen nog een angel uit de bovenkant van d’r oor gehaald dus was wel duidelijk dat het wespen waren. Dierenarts heeft d’r goed gecheckt op verdere zwellingen, gelukkig niks in d’r mond of keel! Ze heeft 2 prikjes gehad en d’r gezicht is inmiddels weer zo goed als normaal alleen hangt haar ene oortje nog een beetje gek door de zwelling. Ze slaapt nu, ze is hartstikke moe van alle commotie.
ze was net wel weer lekker aan t spelen en ze voelt zich overduidelijk beter met die prikjes, gelukkig maar! 

Gelukkig is het weer wat bijgetrokken nu na de prikjes! Veel beterschap gewenst
Ze liet 'm gelukkig liggen. Vorig jaar hebben we hier in huis heel erg veel last gehad in het najaar van die slome wespen - en we weten gewoon niet waar ze vandaan kwamen. Ik vind dat doodeng met die 2 dieren hier die ze dan vast en zeker gaan proberen te vangen, dus ben wel op aan't letten maar zie natuurlijk niet wat Sansa 's nachts doet al bv. Hoop dat die ene vanmorgen niet het voorteken van is...

waar wil je heen verhuizen? Echt concreet idee of gewoon puur door de frustratie ingegeven?
Geloof dat we hier in het losloop gebied gewoon geluk hebben dat er weinig zit, want normaal als ik veel daar kom, vind ik nauwelijks wat. Nu 2x weer ergens anders geweest en hoppa