Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kaus schreef:ZoZenn, hoeveel weegt AJ dan? Iets van 22kg? Dan is 300g echt niet veel![]()
Wij doen hier met een zak van 12kg 50-60 dagen. Ik vind kvv ook echt te duur voor hoeveel Dexter er van moet hebben. Dat is echt een bodemloze put.
suze_ schreef:kiwiwitje schreef:kijk dit dan
[ [url=m/fUwvgd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Awww stop in je zak jo![]()
Kaus schreef:ZoZenn, hoeveel weegt AJ dan? Iets van 22kg? Dan is 300g echt niet veel![]()
Wij doen hier met een zak van 12kg 50-60 dagen. Ik vind kvv ook echt te duur voor hoeveel Dexter er van moet hebben. Dat is echt een bodemloze put.
suze_ schreef:Tis raar!
Ik ben wel blij met kvv maar op pad er mee is idd wel onhandig. Gaan morgen naar CP tm maandag en dan hoop ik maar dat er een vriezertje is. Meiden krijgen allebei een worst per dag van ongeveer 250gr en vul aan met botjes/visje/extra lekkers. Nysse is 17 kilo nu. Ze was ooit 21 en dat was echt te zwaar... Ylvi zit rond de 13 denk ik.
KimD schreef:[
Wij voeren momenteel 2,5kg per dag, dat is €8,60 per dag. Vind ik persoonlijk niet duur voor vijf honden. Dat is €1,72 per hond. Dat is +/- €50,- per maand.
Wel kopen we groot in uiteraard, we hebben twee vriezers en kunnen 350kg op het moment kwijt. Als er komend jaar hopelijk weer twee pups komen wil ik die voorraad verhogen naar 500kg.
.
ZoZenn schreef:KimD schreef:[
Wij voeren momenteel 2,5kg per dag, dat is €8,60 per dag. Vind ik persoonlijk niet duur voor vijf honden. Dat is €1,72 per hond. Dat is +/- €50,- per maand.
Wel kopen we groot in uiteraard, we hebben twee vriezers en kunnen 350kg op het moment kwijt. Als er komend jaar hopelijk weer twee pups komen wil ik die voorraad verhogen naar 500kg.
.
Wow, hoe kom je aan die 50,-? Welke kvv voer je? Ik kan ook best nog wel iets meer kwijt, als dat me scheelt in prijs.
KimD schreef:kiwiwitje schreef:Rondom pupjes ben ik ineens minder lomp gelukkig
Oh oliebol! Verkeerd gekwooooot. Ik wilde dat schrijven met de foto's van cursebreaker.We waren samen gaan wandelen en toen was dat gebeurd uit de quote.
ZoZenn schreef:KimD schreef:[
.
Wow, hoe kom je aan die 50,-? Welke kvv voer je? Ik kan ook best nog wel iets meer kwijt, als dat me scheelt in prijs.
KimD schreef:ZoZenn schreef:
Ik was aan het rekenen per hond hè, niet dat we nu langs elkaar praten.
Ik heb een hele goede deal gemaakt met mijn leverancier. Ik heb op vijf dozen 1,5 doos 'gratis'.
Kaus schreef:KimD, maar ik heb het over brokkenDat maakt nogal een verschil.
ZoZenn schreef:KimD schreef:
Ik was aan het rekenen per hond hè, niet dat we nu langs elkaar praten.
Ik heb een hele goede deal gemaakt met mijn leverancier. Ik heb op vijf dozen 1,5 doos 'gratis'.
Ja, per hond. Anders was het wel héél goedkoop. Ik betaal ongeveer 4,- de kilo en dan heb ik alle diersoorten.
Ahh, dat is al een goede deal inderdaad.