_Tarzan schreef:Dankjewel allemaal!
Heerlijk dit weertje hè! Hier scharrelen de konijnen ook weer veel meer door de ren
[ [url=m/lMWxzn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gefeliciteerd
 !
 !                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Vooral ook of het heel blijft.
  Vooral ook of het heel blijft.   

Ben ik nog een beetje duidelijk?!
 Ben ik nog een beetje duidelijk?!  

Hek open zetten werkte wel voor Ziggy maar niet voor Wombat de batman
 Hek open zetten werkte wel voor Ziggy maar niet voor Wombat de batman  

Appel eten ze nu wel, en paprika, maar heel veel meer krijg ik er tot nu toe nog niet in... maar goed, we blijven het proberen.
 Appel eten ze nu wel, en paprika, maar heel veel meer krijg ik er tot nu toe nog niet in... maar goed, we blijven het proberen.                                                         

Paprika is hier ook favoriet
 Paprika is hier ook favoriet  En witlof! Dat eten ze eigenlijk allemaal wel. Wil hier soms ook nog wel 's wat blijven liggen inderdaad, dan gooi ik dat een paar uur later bij de buurman/vrouw in 't hok en wordt 't alsnog met smaak opgegeten
 En witlof! Dat eten ze eigenlijk allemaal wel. Wil hier soms ook nog wel 's wat blijven liggen inderdaad, dan gooi ik dat een paar uur later bij de buurman/vrouw in 't hok en wordt 't alsnog met smaak opgegeten  
  De poepjes waren me niet eens opgevallen, als je 't niet had gezegd
 De poepjes waren me niet eens opgevallen, als je 't niet had gezegd  Echt zo fijn dat ze lekker bij elkaar kunnen liggen
 Echt zo fijn dat ze lekker bij elkaar kunnen liggen  

) dus ben benieuwd hoe veel daar straks van op is
 ) dus ben benieuwd hoe veel daar straks van op is                                                         
 paprika ligt nu ook nog onaangetast in het hok dus ze worden er nog niet wild van
 paprika ligt nu ook nog onaangetast in het hok dus ze worden er nog niet wild van  

) omdat ze het hier niet elke dag krijgen, enkel als wij restjes hebben.
 ) omdat ze het hier niet elke dag krijgen, enkel als wij restjes hebben.