De draken doen het goed

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kimmie schreef:Ik heb een vraagje. Volgende week donderdag komt mijn castraatje bij mijn twee dames. Omdat het castraatje al volwassen is wilde ik de dames van het onbeperkt brok afhalen, en ze 25 gram brokjes per cavia te geven.
Ik heb dus gemerkt dat ze met die 50gram totaal ongeveer 2 dagen doen tot het bakje echt helemaal leeg is. Is dit normaal?
De krijgen onbeperkt hooi wat er erg goed ingaat en elke dag een aantal verschillende soorten groenten ect.
beert schreef:Ze zijn echt leuk, die kleine Zorro! Heeft die ook op marktplaats gestaan?
Niet alle dierenartsen doen vroegcastratie. Ik had er eentje in Heinsberg,maar ik weet niet of dat te doen is voor je?
MarjanB schreef:beert schreef:Ze zijn echt leuk, die kleine Zorro! Heeft die ook op marktplaats gestaan?
Niet alle dierenartsen doen vroegcastratie. Ik had er eentje in Heinsberg,maar ik weet niet of dat te doen is voor je?
Haha ja volgens mij stond Zorro aka Henk op marktplaats. Zijn fokker had er meer dus zijn maar gewoon gaan kijken.
Harrie lijkt ondertussen wat rustiger dus hoop dat ie even wat stoer wilde doen en als ze 12 weken zijn laat ik ze denk ik alsnog castreren. Kunnen ze in de toekomst eventueel nog met een zeugje mocht er 1 wegvallen of ik m'n hobby wil uitbreiden(laat m'n vriend dit maar niet horen)
melody7 schreef:Kimmie schreef:Ik heb een vraagje. Volgende week donderdag komt mijn castraatje bij mijn twee dames. Omdat het castraatje al volwassen is wilde ik de dames van het onbeperkt brok afhalen, en ze 25 gram brokjes per cavia te geven.
Ik heb dus gemerkt dat ze met die 50gram totaal ongeveer 2 dagen doen tot het bakje echt helemaal leeg is. Is dit normaal?
De krijgen onbeperkt hooi wat er erg goed ingaat en elke dag een aantal verschillende soorten groenten ect.
Jahoor, dat is helemaal normaal! Omdat ze de brokjes niet heel lekker vinden eten ze wat ze nodig hebben, dat is dus juist goed. Zorro is ook geen dikkerdje, dus ik verwacht dat hij ook niet altijd alles op zal eten
Vroeg castraties kende ik nog niet! Dat is wel erg jong zeg. Maar ik ken Duitsland inderdaad ook als vooruitstrevend op knaagdier gebied, dus er zal vast goed over nagedacht zijn.
Dat aardbeienhuisje is echt leuk! Heb je hem bovenaan de kooi ook vastgemaakt? Die van mij zouden sowieso met tent en al naar beneden rollen