mvdende schreef:Ik woonde op 10 minuten wandelen van een prima losloopgebied. Wel erg druk, maar Skip kon daar wel lekker loslopen.
Ik woonde alleen 12 hoog, wilde verhuizen naar een huis met tuintje.
Ga maar eens wat vinden voor €150.000
2 onder 1 kap/ vijstaand zodat buren ook geen last zouden hebben van een hond die zn keel opzet als ik eens de deur uit moet.
Niet in Groningen (aardbevingen gebied absoluut uitgesloten) Friesland en Limburg eigenlijk veel te ver rijden voor mijn ouders. Zn max 1,5 uur vanaf Den Haag.
Dat is gewoon bijna niet te vinden überhaupt, laat staan als je daar nog de eis losloopgebied bij gaat doen.
We hebben uiteindelijk dit huisje gevonden: 2 onder 1, deels vrijstaand huis, op 5 kwartier rijden van Den Haag. Met behoorlijke tuin, met zon en schaduw, supermarkt in het dorp en groter dorp op 5km afstand. Goed bereikbaar met ov (toen ik hier kwam, had ik geen auto) Voor €140.000 ....
Er is een mini losloopgebied op 5km, maar dat is meer een weiland. Misschien 2 weken per jaar dat je er goed kunt wandelen, op dit moment na 3 dagen regen sta je alweer tot je knieën in de blubber. Dus daar "wandelen" gaat niet. Als ik Skip daar los laat en zelf aan de voorkant blijf staan (iets minder blubber) dan gaat Skip dom naast me zitten en is hij met geen 10 paarden alleen het gebiedje in te krijgen. Dus dat is ook geen optie.
Ik weet toevallig dat er bij Nootdorp een groot losloop gebied voor honden is. Misschien daar eens naar kijken?