En daar zitten ze dan. Ziggy wordt wel groot zo

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Was echt lang geleden (en natuurlijk net als ik eens een dagje vakantie heb). Hij is nu gelukkig wel terug okee, al zijn zijn keutels nog abnormaal dus houd hem goed in het oog.
 Was echt lang geleden (en natuurlijk net als ik eens een dagje vakantie heb). Hij is nu gelukkig wel terug okee, al zijn zijn keutels nog abnormaal dus houd hem goed in het oog.                                                         

xXutopiaXx schreef:Gigixponys schreef:Droppieee. Wat een mooie kleur.
Hopelijk is Chester snel weer in orde!
Hij zit wel vaak met z'n ogen dichtZit ook vaak zo te scannen met z'n koppie, maar blind issie niet...
Ahh kijk ze zitten LL
Mooi plekkie zo Tessa!
 maar ik lees hier nog gewoon mee. Scannen komt veel voor bij de marter kleur, heeft met de genen te maken, kan verder geen kwaad
 maar ik lees hier nog gewoon mee. Scannen komt veel voor bij de marter kleur, heeft met de genen te maken, kan verder geen kwaad  

Gigixponys schreef:Wombat lijkt zoveel witte haren te hebben opeens? Of had hij dat altijd al?

Ohh goed om te weten
 Ohh goed om te weten  

die had onder het gek door gegraven/gekropen. Kregen we natuurlijk niet te pakken, de kleine aap
 die had onder het gek door gegraven/gekropen. Kregen we natuurlijk niet te pakken, de kleine aap  uiteindelijk is ie door t zelfde gat weer terug gekropen, maar we moeten t even iets meer wombat proof maken haha, en maar denken dat Ziggy het was
 uiteindelijk is ie door t zelfde gat weer terug gekropen, maar we moeten t even iets meer wombat proof maken haha, en maar denken dat Ziggy het was  

had ik in het begin ook last van
 had ik in het begin ook last van  monsters zijn het soms haha
 monsters zijn het soms haha

Maar kan geen kwaad nee, zou wel kunnen dat hij slechter ziet maar dat is vaker bij albino's en marters. Komt schijnbaar door de rode gloed die ook marters dragen in de ogen, hoe of wat zou je voor in de genetica moeten duiken
 Maar kan geen kwaad nee, zou wel kunnen dat hij slechter ziet maar dat is vaker bij albino's en marters. Komt schijnbaar door de rode gloed die ook marters dragen in de ogen, hoe of wat zou je voor in de genetica moeten duiken 

Vind 'ie vast leuk!
 Vind 'ie vast leuk! Volgens mij had hij wel lol, toen hij weer terug zat was die nog aan het rennen en springen haha
 Volgens mij had hij wel lol, toen hij weer terug zat was die nog aan het rennen en springen haha