Frits vertikt het boven nog steeds , geen laminaat voor hem
Ja Syb staat in de woonkamer, de kachel bij hem staat uit en leef wat kouder
Hij maakt er wel een soepzooi van
Es_ther
Geplaatst: 02-04-18 21:38
Ben benieuwd hoe het straks bij ons gaat met laminaat haha. Arme Syb!
Coconut
Geplaatst: 02-04-18 21:43
_Tarzan schreef:
Coconut, dat had ik maar dat monster trekt het steeds eraf
Hahaaa !!!
Anoniem
Geplaatst: 02-04-18 23:10
Morgen goed uitmesten dan moet Syb even op laminaat , kleed grote beurt geven
Heeft iemand tips om zijn gezicht weer mooi te maken? Zit wat samengedrukte vacht door oogdruppels aan 1 kant en de andere kant begint ook te plakken (volgens mij wast hij zijn hoofd niet , dat deed Nynke altijd )
Misschien even met een vochtige doek/washandje proberen schoon te maken? Kan niet veel kwaad lijkt mij.. haha Syb vindt het wel gezellig binnen zo te zien
Ik heb een rammetjeskonijn die deze week gecastreerd gaat worden zodat hij in de toekomst een vriendinnetje kan krijgen. Iemand nog tips waar ik rekening mee moet houden wbt het castreren? Jullie hebben het vast al vaker meegemaakt.
MoppieFilou
Geplaatst: 03-04-18 17:56
Rebecca: Arme Syb . Die vindt jou vast niet meer leuk tot ie weer eten krijgt .
Ik heb er hier twee laten castreren en dat is eigenlijk heel vlot gegaan. Toen ze wakker waren mochten ze naar huis, gewoon weer in hun eigen hok, en ze aten meteen weer. Van de DA mochten ze wel op hooi zitten, maar niet op stro omdat dat scherper is en in de wond kan prikken.
Hier moeten ze donderdag naar de dierenarts voor de enting. Mannnnn wat een geld . Poeh... Alles voor het goede doel hoor , maar vind konijnen enten verhoudingsgewijs hartstikke duur!
Als dat kon dan had ik na de dood van Kerst alles tegen myasis geënt en na Utopia haar dood alles tegen E.C geënt en leefde Nynke nu nog misschien
Maaaarije
Geplaatst: 04-04-18 14:42
Hallo allemaal. Heb al een hele lange tijd niks meer geplaatst hier maar lees nog steeds altijd mee. Ik ben weer eens verhuisd Wat betekend dat de konijnen weer een nieuwe ren moeten krijgen.
Dit zijn de rennen die ze voorheen gehad hebben. Het gaat om 2 koppeltjes Mijn inspiratie is inmiddels een beetje op. Zou ik foto's van jullie buiten rennen mogen zien?
Momenteel zitten ze in een "nood" ren.
Bedoeling is, groter en netter. Niet zo'n doorn in het oog