Hebben jullie ook van die kieskeurige eters? Hier laten ze áááltijd de ‘vieze’ stukjes van de andijvie en witlof liggen, dat terwijl ze harde wortels en dergelijke dan weer verorberen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
melody7 schreef:Oh jeetje wat sneu! Wanneer was hij gecastreerd? Vreemd dat ze hem niet wat langer in de opvang hielden, die risico weken zijn bekend. Welke opvang was het?
melody7 schreef:Op welke leeftijd worden de vroeg castraties gedaan?
Onze dierenarts (ik ga naar dezelfde dierenarts als de opvang) castreert inderdaad ook zonder hechtingen. Dan heb je wel iets meer kans op het uitpersen van organen, maar die kans is alsnog heel erg klein. De kans op abcessen is zo veel kleiner.
Heb je je castraten allemaal bij elkaar beert? Krijgen ze dat hele grasveld dan? Dat is gaafHier is ook een ren in aanbouw, hopelijk wordt hij voor de zomer gemaakt.
Isabel_k schreef:Wat een goed idee. Dat verminderd een hoop ellende![]()
Ik heb sowieso het idee dat de Duitsers voorlopen op dierenwelzijn. Op mijn blog-instagram (natuurlijk trainen van paarden) valt het me ook op dat de meeste Duitsers voorlopers zijn in deze tak van paardenhouderij
Isabel_k schreef:Bij die FB-groep krijg ik een beetje Paardnatuurlijk idee bijBen ik het voor het grootste deel mee eens, maar soms wat overdreven :p