meisje_ schreef:Sterkte vandaag!
Oef dushi vloog toch net wel erg ruw over Olav heen. Legde hem op zn rug en beet volgensmij in zn nek.. hy gaf een flinke schreeuw toen liet ze los..
ondanks dat blijft hij haar wel opzoeken...
Daily business hier... Ik hield mn hart vast met Mollie en Victor.. Tot ik Victor een keer van d'r af haalde en Mollie bovenop hem dook zo gauw ze los was... ja zoek het dan lekker zelf uit hoor!

Komt prima in orde heb ik gemerkt. Ze doen het nu nog wel eens hoor, maar het schijnt echt leuk te zijn of zo.. prima, als ik daarna niet naar de DA hoef!

Mollie en Vic zijn 3 dagen mee logeren bij mam... Ze kunnen niet samen alleen met Joey blijven zolang, en Joey moet naar buiten kunnen.. dus dit was een leuke optie.
Vic is het gewend, die is helemaal fan van "logeren"! net een hondje.
Beetje jammer dat ze nu niet los kunnen ivm Mollie's angst gedrag nog, op de zolder ga ik haar nooit meer terug vinden, en ik ben bang dat ze ook niet meer gaat komen..
Dus zitten ze nu gezellig samen op de logeerkamer.
Mollie was in het begin ( terecht natuurlijk ) bang, maar kwam net toen ik even zat te lezen daar toch wel weer bij me zitten, en heeft lekker gegeten.
Ze waren 10 hele minuten binnen en toen had Vic de spiegel en een lamp en de kattenbak gesloopt...
Weet niet of mam ze nog vaker laat komen..