Wat moeten ze toch met vuil wasgoed
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Wij weten altijd precies wanneer de was gedaan moet worden want dan zit de wasmand zo vol dat Dexter het eruit kan vissen.
Tijd voor een knipbeurt maar wel lekker warm nu buiten met zo'n vacht 
Hij durfde vrij van binnen naar buiten te lopen als de kenneldeur open stond (wisselen ze af, 20 minuten per hond). Hij was uiteraard weer vriendjes met iedereen en als ze hem wat langer kennen krijgt hij een vast maatje. Lijkt dus wel goed te komen met hem daar.

dat vind ik toch echt de allermooiste hondjes, de kleur ook, prachtig. Het is dat een poedel beter bij ons past, maar anders... Vreselijk verliefd op mijn eigen hond hoor
) ligt hij nu lekker KO bij me op de bank. 

Maargoed, ik moest op stage Lagotto's kammen voor t wassen.. dat was ook geen gezicht.
) En nu kan ze sinds vandaag ook een klein stukje kruipen

Ik vond het een heerlijke vergelijking in ieder geval! Baby hamsters noemen we bijvoorbeeld nijlpaardjes 
Liggen/af vind ik toch zelf wel een heel fijn commando wat hier de eerste week er gelijk in zat. Andere commando's kent ze toch wel? Of ben je daar niet zo van?
En dan die rasomschrijving. Haha. Schoot je niet in de lach? Fijn dat het goed ging bij de opvang!
Dus die hou ik erin. Maar nijlpaardjes is wel heel schattig
ik vond babymuisjes ook altijd zo leuk. Helemaal als ze dan net een beeeetje vacht kregen 
En als je dan zegt van 'geef maar aan' dan komt ie met zon beteuterd gezicht dat hij ze niet wil geven.
en ik zit onder het haar, na ja daar heb ik anders gelukkig nooit last van

Popo leert langzaamaan om gewoon te blijven liggen als ik naar de wc ga of wat dan ook, iets meer rust in de kop.
.
Anna79 schreef:Nou pfff eindelijk klaar met schaap scheren![]()
Waarom wou ik ook alweer een poedel, wat een werken ik zit onder het haar, na ja daar heb ik anders gelukkig nooit last van
![]()
Nog even een voor:
[ [url=m/pUAf3y.jpg]Afbeelding[/url] ]
En na
[ [url=m/OYHtxL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Wq0Xnf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Morgen nog even de kop wat verder bijwerken, ik had nu geen zin meer...
En de opbrengst:
[ [url=m/VFEYbo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Morgen is Mila jarig!!!