Hopelijk vind je snel een maatje Janickee
Hier gaat het heel goed met de heren maar ik vraag me toch altijd af hoe jullie die mooie foto’s maken hoor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gigixponys schreef:Haha Marloez, dat ken ik ook.In het nestje bij Feather zat ook een magpie (wit met zwarte strepen). Dus mijn gsm gaf ook oftewel een zwarte vlek of een overbelicht wit konijn.
Dit is de beste foto die ik heb van de 4 baby's samen:
[ [url=m/7B30Q9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Niet wauw dus.
_Mir schreef:Iemand hier ervaring met een konijn die mijt heeft gehad?
xXutopiaXx schreef:_Mir schreef:Iemand hier ervaring met een konijn die mijt heeft gehad?
Ik heb ooit een konijn opgehaald die mijt bleek te hebben.. Dit pipetje gegeven, 2x volgens mijStaat wel op de verpakking.. en het hok heel goed schoongemaakt.. toen was het weg!
[ Afbeelding ]
Haha lastig hè, verschillende kleurtjes bij elkaar fotograferenHad hier ook altijd moeite met de blauwe, die waren hier het donkerst, zelfs dat was niet te doen
Laat staan zwart!!
Gaaf plekje geworden LL!![]()
PebblesWat een geweldig konijntje is dat.. en zo leuk dat je vriend er ook zo blij mee is haha
Hahahaha KimberleyIk doe ook de meest rare dingen om aandacht te trekken.. maar als je dacht dat 't bij paarden lastig is, moet je 's konijnen proberen
Die zijn echt van níks onder de indruk
Ik zit soms weet ik hoe lang te wachten... voor 1 foto
Sylke104 schreef:Ymor schreef:Hoi! Ik kom mezelf hier meldenIk heb zojuist twee konijnen gereserveerd. Ze gaan ze proberen te koppelen en als dat goed gaat mag ik ze komen halen. Ik lees vast meer om in de stemming te komen!
Hey jij ook hier