Aah Dolly is echt heel schattig! Zo fluffy, ‘t lijkt wel een schaapje !!
Hier ook een (ongecastreerde) beer met een regelmatig verstopte anaalzak. Maak het schoon met lauw warm water. Z’n broertje (ook ongecastreerd) heeft hier eigenlijk zelden last van. Is er een reden voor dat de een er gevoeliger voor is als de ander? Heb altijd dames gehad, dit zijn mijn eerste heren .
Dolly is een leukerd. Hopelijk blijft dat wit een beetje mooi wit
@x__danii: het is per ca via verschillend. Ik heb ook beren die er nooit last van hebben.
melody7
Geplaatst: 08-04-18 14:18
Die zien er relaxt uit Marjan!
Wat zouden jullie doen? Het gras is hier een week geleden bemest, tussendoor heeft het flink geregend. De korrels zijn grotendeels opgelost maar ik zie nog wel wat liggen. Het gaat om koeienmest, zul je ze daar gewoon op kunnen zetten? Ik ben bang dat ze het op eten
Hier hebben ze al een flink gat in het gras geslagen (qua eten), maar ik heb er ook een groot schuilhuis in staan. Dus als ze iets eng vinden gaan ze daar wel in De Teddy's haal ik zo weer binnen, de gladharigen mogen vannacht buiten blijven.
Hier zitten mijn gecastreerde beer en mijn 15 week oude zeugje bij elkaar. Ik heb ze hooi, paprika en brokjes (en water) gegeven. Ik hoor soms wat gepiep maar meer ook niet.. hoop dst het goed blijft gaan!