Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Oshaa schreef:Hoe is iedereens weekend?
Wij hadden net even een dingetje. Sinds we de tracker hebben gaat het loslopen eigenlijk heel goed. Tot vandaag er recht voor zijn neus een haas langskwam... hij er achter aan, zo een laag maisveld in. Vervolgens zaten er trossen bananen in zijn oren. Hij was echt helemaal in zijn eigen bubbel en luisteren was er niet meer bij. 4.7 km aan heen en weer geren in het veld (want hij bleef daar dus precies in. Ergens fijn maar ook heel omhandig want het maïs was net hoog genoeg om hem niet te kunnen zien) en 35 minuten later kwam hij van top tot teen onder de modder er weer uit....
Voorlopig terug aan de lijn dus.
Heb afgelopen week wel toevallig contact gehad met een trainster van jachthonden en we gaan daar beginnen met een online traject "recall voor jachthonden". Ze woont helaas net te ver voor een wekelijkse cursus.
We gaan het zien.
[ [url=m/Ri5jYX.jpg]Afbeelding[/url] ]
CupCakes_ schreef:Na vanavond weer met een hond gezeten te hebben die helemaal over de zeik was van vuurwerk, heb ik even jullie hulp nodig. De groep vrienden met wie ik omga, gaan normaal gesproken verderop op het dorp de jaarwisseling vieren. Maar dat is nu veranderd naar een paar huizen verderop. Dit gaat gepaard met flink wat vuurwerk, bommen etc.
Dit wil ik Jip niet aandoen. Nu is alleen de vraag, waar zouden we heen kunnen? Weet iemand een vuurwerkvrij vakantiepark? Of ergens anders? Misschien had ik dit eerder moeten bedenken, maar het is even niet anders.