Ja photoshop zou dan de enige oplossing zijn. Maar ooit … ooit .. oooooooit gaat het vast lukken. Gewoon een heel team optrommelen haha
Jij m'n paard, jij die hond, jij die hond en ik ook nog ergens. Ik hoop het zeker!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Jij m'n paard, jij die hond, jij die hond en ik ook nog ergens.
xDenies schreef:Ja nee die mini botjes pak ik sowieso niet. Dat is één bom aan graan. Die andere is wel op 70% vleesbasis maar gewoon erg duur. Ik heb zelf een beetje een fobie voor frinkandel dus dat zal ook wel mee spelen. Ik denk dat iedereen die wel krijgt als je veren in je frinkandel vind
Ja photoshop zou dan de enige oplossing zijn. Maar ooit … ooit .. oooooooit gaat het vast lukken. Gewoon een heel team optrommelen hahaJij m'n paard, jij die hond, jij die hond en ik ook nog ergens.
Ik hoop het zeker!
Frikandel is wel veel vlees
doos is trouwens indd te bestellen net als eentje voor sint
voor jou. Het is niet niks. Zorg goed voor jezelf

Maar aan de andere kant heb ik soms wel de grootste lol daar door haha. Ik heb nog niet aan acapunctuur gedacht maar mede ook omdat ik 7kleurenschijt van naalden
Probleem is ook gewoon dat we niet weten waar je moet beginnen. Pijn zit namelijk overal en afhankelijk van de bewegingen wordt het op een plek erger. 
xDenies schreef:Ja nee die mini botjes pak ik sowieso niet. Dat is één bom aan graan. Die andere is wel op 70% vleesbasis maar gewoon erg duur. Ik heb zelf een beetje een fobie voor frinkandel dus dat zal ook wel mee spelen. Ik denk dat iedereen die wel krijgt als je veren in je frinkandel vind
Ja photoshop zou dan de enige oplossing zijn. Maar ooit … ooit .. oooooooit gaat het vast lukken. Gewoon een heel team optrommelen hahaJij m'n paard, jij die hond, jij die hond en ik ook nog ergens.
Ik hoop het zeker!
Nynkster schreef:Gaat goed met de shop kiwi!! Erg leuk initiatief
Ook van die dozen!
Hoe gaat het met de pupsels?
Denies vinden ze het paard eng? Of zo leuk dat ze in de staart hangen
Ben er blij mee. En we blijven zoeken naar dingen die we toe kunnen voegen
En t is voor ons een flinke rit om te doen. En ik wil er sowieso naar toe als ze een week of 6/7/8 zijn voordat ze gaan verhuizen. Omdat je dan wel redelijk kan zien hoe ze worden 
Ze zijn rond 5/6/7 weken wel echt altijd op hun meest cute vind ik hihi

Nynkster schreef:Denies vinden ze het paard eng? Of zo leuk dat ze in de staart hangen

Leuke benaming! Ga jij er ook één uit dit nest aanhouden of niet, Kiwiwitje?
Mera liet ons wat langer uitslapen dus dat was fijn! Hoeven we niet in de spits te wandelen. 
). Hij is vandaag voor het eerst een paar uurtjes naar de opvang. Haal m om 12 uur weer op.
Wil ook nog wat van die mini trainer blokjes bestellen bij kiwi - zijn ook veel verschillende smaken in - en kijken of ik dat dan nog kan afwisselen met die eend bv.
Je had zo'n leuke verpakking met een soort sleuteltje om het open te draaien haha. Maar ik vind het wel bijzonder van hondencursussen dat ze niet gewoon eerst op hondengebied beloningen zoeken maar gelijk naar mensenproducten uitwijken

Anna79 schreef:suze_ schreef:Wij kwamen er vorige week 1 tegen Anna. Wat een showerdje was me dat zeg. Die hele houding. Zo koninklijk!
Ja dat doet Mila ook, dat is net een Fries paard als ze ergens opgewonden over is en dan in hoog verheven draf gaat
Maar dat is ook omdat die hele kleine cheapo hartjes heel zacht zijn dus dan kan ik ze nog kleiner maken. Want Popo moet je echt met kruimels belonen anders staat hij 5 minuten te kauwen per beloning. Beetje lastig met volgen en zo haha.