Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nientsje schreef:Ja toch
Hier wordt ik toch zo naar van
Iemand op FB zet in de gratis weggeefhoek 2 cavia's op gratis af te halen... reden; kinderen kijken er niet naar om...
Geef kinderen dan ook niet zomaar een huisdier...
Helaas mag ik ze niet ophalen van mijn vriend... stommerd
Mira283 schreef:Nientsje schreef:Ja toch
Hier wordt ik toch zo naar van
Iemand op FB zet in de gratis weggeefhoek 2 cavia's op gratis af te halen... reden; kinderen kijken er niet naar om...
Geef kinderen dan ook niet zomaar een huisdier...
Helaas mag ik ze niet ophalen van mijn vriend... stommerd
Zo kom ik ook aan mijn cavia's. Sammie moest maar doodgaan keken ze niet naar om. Rode bij pa had een kind gebeten, dus die moest weg. Nooit problemen met haar gehad hier. Vind het gewoon sneu voor de beestjes.
melody7 schreef:Oh ja dat klopt, dan worden de verzendkosten erg duur geloof ik. Misschien kun je proberen of het per 10-15 kilo oid. kan? Op aanvraag is er meestal wel wat mogelijk
DubbelDun schreef:Altijd jammer dat je bij Ali zo lang moet wachten, daar heb ik dan het geduld niet voor
Hier gaan ze ook zo naar buiten, moet nog even een ren in elkaar knopen.
Coconut schreef:melody7 schreef:Oh ja dat klopt, dan worden de verzendkosten erg duur geloof ik. Misschien kun je proberen of het per 10-15 kilo oid. kan? Op aanvraag is er meestal wel wat mogelijk
Ja, dat zou fantastisch zijn. 10 kilo is namelijk zat.
Ik weet alleen niet echt of ze het lusten. Misschien eerst maar eens 2 kilo bestellen, dan kan ik altijd overleggen of 10 kilo ook kan.
Ik voerde eerst Science Selective, maar met 4 caafs wordt dat toch best prijzig
Bedankt!!!