kiwiwitje schreef:Ohh op die fiets. logisch!
Ja het is gewoon afwachten maar wel met de nodige maatregelen om puppies te voorkomen

Haha, blafrassen? Je had Border Collies toch?
Is dat een blafras? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Deed onze Rex ook graag haha. Maar ik wil ook niet dat het blaffen overmatig blaffen wordt, dus ik probeer er wel ook echt aandacht aan te besteden. Met spelen buiten zit ik er wat minder hard op, maar voor de rest en zeker aan de lijn probeer ik er wel echt aan te werken.
. Ik hoop dus dat ze dat met die nieuwe trainings filets van jullie net zo goed gaat reageren hihi. Vooral de eenden stukjes zien er heel fijn uit, lekker zacht en makkelijk weg te werken zo te zien. De kip is wat harder, dus ik denk dat ik die ga gebruiken voor tijdens de wandelingen hier thuis. En zo leuk dat kerst pakket. Benieuwd wat erin zit, maar we moeten nog even wachten hihi!
Maar stop gelukkig als ik roep klaar. Alleen buiten niet en zeker als er vreemde katten lopen. 
Verder blaft hier eigenlijk nooit iemand. Gelukkig 
Was nogal een dingetje. Moet ik goed gaan oefenen met d'r, wil ik een waterblazer kunnen gaan gebruiken in de toekomst, buwhaha. 
Ze zal ook vast jouw spanning wel een beetje gevoeld hebben. 
Ben heel benieuwd wat ze er allemaal van vind!
We blijven natuurlijk neuzen naar nieuwe dingen.
Dan had ik hem stiekem in een sintdoos moeten stoppen

ipv dat ik even wachtte..
En lekker die muts laten, je hoeft je toch voor niemand te bewijzen. Hou het leuk voor jou en je hondje en negeer dat soort mensen! Dan heb je er zelf veel meer plezier in. En al gaat t niet zoals gehoopt. Alles is weer een leermoment. Voor jou en voor Mera. 

Maar zal weer eens proberen misschien dat ze het nu wel interessant vind.
Werkte zeker ook niet?
En zelfs boellie likt t van de lepel
Rete irritant. Met commando 'vast ' pakt ie ze dan wel en als ie dat niet doet gaat het balletje naar een andere plek waar Dexter niet is
En nu ook nog een knappe kat op de foto
CupCakes_ schreef:Kiwiwitje zijn die trainers ook geschikt voor pups? Ik ben namelijk op zoek naar iets anders dan brokjes, want we mogen deze week ook beginnen aan de basiscursus![]()
Ik dacht dat ik een van de weinige was met een pup die het blaffen ontdekt had, hij blaf vaak voor niets.
je hebt de filet trainers (die krijg ik denk ik komende week weer binnen. ) Maar de blokjes, en dan zeker de mini, of de hapjes zijn zeker heel geschikt! 
En veel plezier met kerst met de doos!
Maar ik vind die snoepjes in een winkel (zoals Amiguitos en Henart) gewoon gigantisch duur om een cursus mee te lopen. Ik vond brokjes (gewoon als voer) eigenlijk wel een mooie oplossing. Had het liefst de Henne gegeven maar die is er alleen in 5kg haha. De WOW vind ze niet lekker genoeg dus zo kwam ik bij Edgard & Cooper uit.
Ik denk in plaatjes haha.
Ik had hier een keer toen ik wegging een konijnenoor gegeven en toen op de webcam zag ik dat ze die in haar 'ik-ben-nu-even-boos' moment uit de bench had gedouwd. Lag ze er heel sneu naar te kijken. Gelukkig was m'n broertje thuis maar Mera had het opgegeven en ging slapen. 
En zeker als t maar 1x in de week is valt t wel mee. Ik denk dat je ook van de meeste trainingssnoepjes a la dierenwinkel kwaliteit (dus die zachte mini botjes in alle kleuren van de regenboog bijvoorbeeld) je af moet vragen of je dat moet willen geven als je t vergelijkt met kwaliteit.