Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mer1980 schreef:Oef ik zou 'blij' zijn met muizen, ik heb alleen maar ratten.ik heb ook behoorlijk wat kippen, de paarden etc. Dus het houdt niet over. Die krengen zitten overal, verzakkingen van de vloeren, kapot geknaagde spullen, bah bah bah. heb 4 vallen staan, 1 levende val en 3 klemmen. Heb in totaal 18 ratten gevangen de afgelopen 5 maanden en zelfs een bestrijdingsdienst met fretten en honden erbij gehad
maar ze gaan niet weg. De stank van de pis en poep bah bah bah.... muizen liever dan ratten. arghhhh
Marcella: wat leuk! Onze cream legbars zijn ook net aan de leg, zo leuk die blauwe eitjes tussen de groene en andere kleuren.
Mer1980 schreef:Mijn oudste legkip is 5 jaar geworden op de antibiotica en veel medische zorg. Ze werden probleemloos 2, maar durf het niet meer aan. Geen leghorn of Red island meer voor mij.
Palmera schreef:Mer1980 schreef:Oef ik zou 'blij' zijn met muizen, ik heb alleen maar ratten.ik heb ook behoorlijk wat kippen, de paarden etc. Dus het houdt niet over. Die krengen zitten overal, verzakkingen van de vloeren, kapot geknaagde spullen, bah bah bah. heb 4 vallen staan, 1 levende val en 3 klemmen. Heb in totaal 18 ratten gevangen de afgelopen 5 maanden en zelfs een bestrijdingsdienst met fretten en honden erbij gehad
maar ze gaan niet weg. De stank van de pis en poep bah bah bah.... muizen liever dan ratten. arghhhh
Marcella: wat leuk! Onze cream legbars zijn ook net aan de leg, zo leuk die blauwe eitjes tussen de groene en andere kleuren.
O jasses. Ik ga straks even kijkrn met een vriendin of ik zo'n trapbak bij amazon kan bestellen. Dan duurt het welliswaar wel een paar weken maar dat moet dan maar.
Twee keer per dag voeren is geen optie ivm mijn werk.
Ik heb hier trouwens ook nu met de korte dagen toch minimaal twee eitjes per dag, van de 4 kippen.
Kidde schreef:Ze kunnen inderdaad prima tegen kou! Hier lopen ze op een weitje, dus alles sneeuw vrijmaken gaat niet. Maar ze lopen alsnog gewoon buiten. Het was vooral opletten dat de waterbak niet bevroor. Ook gaf ik ze wel wat extra lekker voer om warm te blijven. [ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]