Hier gaat alles nogsteeds goed. Springen af en toe wel in onze benen. Das wat minder. Ook als we zitten. Wordt wat om dat af te leren.. Maar houden van knuffels en laten nageltjes knippen en oortjes schoonmaken goed toe. Soms wat tegen stribbelen maar probeer het wel steeds te doen als ze slaperig zijn xD en dan gaat het prima.
1 is ook echt al een stuk groter dan de ander. Grappig om te zien.
Wel 1 dilemma. 1tje heeft vanaf 't begin al een rood oogje(ooglid) dacht eerst miss krasje opgelopen door het spelen. Maar is na 3 weken we nog (soms wat meer soms wat minder) nu vraag ik me af hoelang ik dat aan moet kijken...
. Nadat hij even had rondgelopen hem zelf op de kattenbak gezet en water en voer latenzien. Ik ging ervan uit dat hij eerst wel eventjes onder de bank zou gaat zitten maar hij zat er eerder bovenop
.

We nemen hem ook vaak aan het tuigje mee op het balkon. Hij is heel goed in vliegjes en spinnetjes vangen 

Ze gaat dan boven zitten, om er dan achter te komen dat ze daar alleen zit. Dan gaat ze daar echt hartverscheurend miauwen dat ik denk dat er wat aan de hand is. Dan kom ik boven en zit ze luid spinnend op me te wachten en wil ze geknuffeld worden.
miss dat haar toch wel hoor.. Wie weet ooit. Als ze wat ouder en rustiger zijn dat er een harige bij komt (als 't matched ofc)