Roek is eindelijk loops

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dierenfan schreef:xDenies schreef:Mij is wel eens verteld om geen vaseline te gebruiken want dat sluit af. Is die mening hier anders?
Hier fel tegen vaseline gebruik. Sluit idd af daarom smeer ik zelf s ochtends bij deze kou mijn handen er mee in. Lekker warm en geen kloven maar zou het nooit op mijn honden gebruiken. Afkoelen via voetzolen gaat dan niet en gebruik op delen die in de zon komen is al helemaal slecht. Kan zelfs brandwonden veroorzaken
cinniz123 schreef:we gaan voor een andere reu. De reu die we gebruikt hadden had nog een teef gedekt en ook die is leeg gebleven dus het lijkt erop(en stiekem hoop ik dat ook) dat het aan hem ligtVan schreef:Hier word ook al flink geknapt maar het interesseerd ze niks.
Roek is eindelijk loops
Wordt het weer dezelfde reu of ga je nu een ander proberen?
Spannende tijd weer.
Ymor schreef:Ahh sneu van de naakthond.
Ik heb mijn honden normaal altijd los maar nu ook voor de zekerheid niet. Tenzij we op de dijk lopen of iets dergelijks. Zou het risico echt niet willen lopen.
xDenies schreef:Lees net dat die hond (naakthond) overleden is gevonden
Van schreef:we gaan voor een andere reu. De reu die we gebruikt hadden had nog een teef gedekt en ook die is leeg gebleven dus het lijkt erop(en stiekem hoop ik dat ook) dat het aan hem ligt
Wat sneu van het naakthondje
DatBenIkNou schreef:Hebben jullie dat van die bull terriër van 10 maanden nog meegekregen? Is ook al weken zoek. Hangt een rare zweem overheen doordat er crowdfunding is gestart en er schijnbaar niet helemaal helder is wat er met dat geld gedaan wordt/is. Hond is in waterrijk gebied weggelopen, persoonlijk denk ik dat hij verdronken is maar ze gaan er helemaal vanuit dat hij elders verblijft en gestolen is. Ben benieuwd hoe dat gaat aflopen en of het dier gevonden zal worden.
DatBenIkNou schreef:Gewoon uit interesse; waarom wel op vakantie mogen loslopen?