Jeetje Tarzan, heel veel sterkte! Wat kan het soms oneerlijk verdeeld zijn.
Hier leeft tegen alle verwachtingen in Fluffy nog steeds. Hij is nog net zo kieskeurig qua eten, maar loopt wel iets beter. En we hebben nu ontdekt dat hij zonnebloempitten heel erg lekker vindt. Hij doet zelfs moeite om ze te komen halen, waar je ander eten bij hem moet neerzetten. Dus ik houd me nog steeds aanbevolen voor vreemde dingen die konijnen opeens weer aan het eten kregen. Ben blij dat het nu vakantie is, want hij heeft echt extreem intensieve zorg nodig op dit moment.
Jeetje Tarzan wat verdrietig Ik duim met je mee dat alles goed gaat met de rest!
Zelf ben ik met mijn vriend nu een nachtje bij mijn moeder slapen en zijn de konijnen alleen thuis. De 2 mannen deden het vaker, maar de eerste keer met de vrouwtjes erbij. Vind het toch wel spannend hoor moet ik bekennen
Ze waren niet geënt helaas .. de konijnen die gezond blijven tot morgen worden maandag geënt (noodenting).
Ik ben er ook denk ik achter waar het door is gekomen .. sinds deze week een rat ontdekt die de ren is gekomen en een hol achter de ren heeft gemaakt, ik ben bang dat dat de boosdoener is geweest .. rattenval ga ik zometeen halen, dan wachten tot Lilly het loodje heeft gelegd want heel eerlijk geloof ik niet dat dat nog iets wordt en dan alles een aantal keer grondig reinigen
(En duimen dat die 4 gezond blijven!! Puk ziet nog goed uit maar heel stilletjes dus ben bang dat zij in diepe rouw is )
Als die 4 morgen nog leven mag ik in m'n handen klappen ivm incubatietijd .. dus als ik ze vandaag zou enten maar ze al geïnfecteerd zijn heeft het toch geen doel meer lijkt mij ..
Ik vind het al erg genoeg dat ik er al 2 kwijt ben en nummer 3 onderweg is
Dankjewel allemaal .. ik voel mij echt vreselijk, ben sinds gisteren alleen maar 'nt huilen en hopen dat de rest het haalt, heb geen oog dichtgedaan vannacht.. wat kun je die lieve kleine vriendjes toch missen