[VOLG] Noorse dame Ginger in verwachting! Update: geboren!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Love_Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 20:10

Nou, als er wat van de prijs af moet want jullie zijn vrienden terwijl je elkaar al jaren niet hebt gezien.. dan zou ik zeggen dat er ook wel iemand anders is die Odin wel wil... Voor wel de volle prijs.

Jij hebt je prijs genoemd en die wist ze.. dan is het graag of niet vind ik.

Rennie89

Re: [VOLG] Noorse dame Ginger in verwachting! Update: geboren!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-17 20:16

Ik weet dat de prijs niet extreem is, zeker niet als ik naar achterlijke prijzen als 500 kijk voor kittend uit stamboomloze ouders zonder testen of entingen := ik denk dat ik inderdaad ga zeggen dat ik helaas niks van de prijs af kan doen omdat dot voor mij geen doen is. Dat ze voor die prijs een fantastische kitten krijgen met een fantastisch karakter en dat als ze het toch niet willen ik het begrijp en een ander huisje zoek voor hem, hij zal echt wel ergens terecht komen :) liefst een bekende en anders een bokker :D ik ga echt niet adverteren op MP :')

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 20:26

lifaya schreef:
Ik weet dat de prijs niet extreem is, zeker niet als ik naar achterlijke prijzen als 500 kijk voor kittend uit stamboomloze ouders zonder testen of entingen := ik denk dat ik inderdaad ga zeggen dat ik helaas niks van de prijs af kan doen omdat dot voor mij geen doen is. Dat ze voor die prijs een fantastische kitten krijgen met een fantastisch karakter en dat als ze het toch niet willen ik het begrijp en een ander huisje zoek voor hem, hij zal echt wel ergens terecht komen :) liefst een bekende en anders een bokker :D ik ga echt niet adverteren op MP :')

Voor 500 kom ik hem wel halen hoor zelfs helemaal in Leiden ;)

Nadia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 20:28

Ik denk dat er genoeg mensen zijn die bereid zijn gewoon het geld te betalen!
Ze zijn allemaal prachtig !
Je verdient er volgens mij niks aan als ik dat zo hoor. Dus zeker niks afhalen voor een kennis ;)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-17 20:49

Wauw flettie hihi, dat vraag ik er niet voor hoor, maar dat laat wel de motivatie zien :P

Ik zal haar morgen een bericht sturen. Nu slapen met de familie op bed. Wil ze niet verkassen xD
Afbeelding

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 20:56

Oef, ik vind dat wel erg brutaal hoor. Zeker met de opmerking over je ouders erbij. Als ik je goed begrijp schiet je er al flink bij in dus ik zou voet bij stuk houden.

Wat zijn het toch een poepies!

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 21:12

lifaya schreef:
Wauw flettie hihi, dat vraag ik er niet voor hoor, maar dat laat wel de motivatie zien :P

Ik zal haar morgen een bericht sturen. Nu slapen met de familie op bed. Wil ze niet verkassen xD
[ [url=m/T0I0X6.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik gebruik dan wel als excuus tegen mijn man dat we eens bij zijn neef en diens familie op bezoek kunnen die in Leiden wonen :P ;)
Haha, nee, maar ik ben het wel met de rest eens. Ik vind dat echt lef hebben om zo'n vraag te stellen met de verwijzing/beschuldiging richting je ouders. Het zou voor mij een reden zijn om het kitten dan bij me te houden en een ander baasje te zoeken. Als ze nu al het geld niet kan opbrengen om hem te betalen, kan ze dan later wel het geld opbrengen als hij eens naar de DA moet? Of speciaal voedsel nodig heeft?

gaby12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 22:03

Nadia89 schreef:
Ik denk dat er genoeg mensen zijn die bereid zijn gewoon het geld te betalen!
Ze zijn allemaal prachtig !
Je verdient er volgens mij niks aan als ik dat zo hoor. Dus zeker niks afhalen voor een kennis ;)

Verdienen doe je er sowieso niets aan als je het goed wil doen,mijn teller staat al op ruim 1000 euro aan voer,grit en spullen voor rond, tijdens en na de bevalling en en ze zijn nu 12 weken.
Dan komt daar nog grof geld bij voor het dekgeld,testen van moederpoes, enten,chippen,stamboom,kittenpakket enz enz. :P
Maar een hobby kost geld :o

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-17 22:14

Ik zal idd nooit winst maken, ook nooit de bedoeling geweest. Wou heel graag een nestje van mijn katten vanwege hun fantastische karakter en knappe uiterlijk en wist wel dat het een hoop tijd, geld en energie zou kosten. Nou had ik het alsnog onderschat want je hoopt natuurlijk dat alles vlekkeloos zal gaan, en met een kitten van 63 gram due niet drinkt, een doodgeboren kitten en een moeder die niet wist hoe ze te laten drinken en uiteindelijk melkklier ontsteking... Tjah... het was en is een behoorlijke verantwoordelijkheid die je op dat moment hebt en als je alleen bent is dat behoorlijk pittig... heb er in elk geval een hoop van geleerd en er zijn 5 prachtige kittens uit voort gekomen :D

* gaat nu echt slapen, wekker gaat om 01:45 :') *

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 09:55

Oh, jij moet echt op zulke onmogelijke tijden uit je bed, diep respect!

En weet je, je kan beter je kitten aan een wildvreemde verkopen die er wel gewoon het geld voor over heeft, dan aan een bekende die je probeert te manipuleren om minder te hoeven betalen. Gratis kittens kan je overal halen, maar daar ga je de kosten nog aan krijgen, plus de tijd en energie in de opvoeding.
Iemand die er gewoon geld voor over heeft, dat is een liefhebber, die zich realiseert dat deze kittens met zorg groot gebracht zijn en dat daar dus een reële vergoeding tegenover mag staan. Dat houdt de relatie tussen fokker en nieuwe eigenaar gezond en geeft jou de rust dat de nieuwe eigenaren niet beknibbelen op de kosten voor hun huisdier.

Djoopie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 10:12

Ja niet doen hoor, de meeste stamboomloze boskatten gaan weg rond 450-500 dat zou ik er ook voor over hebben als ze gezond zijn en liefdevol opgegroeid. Mensen weten niet hoeveel geld erin zit.......mijn vriendin fokt hobby matig main Coons zij laat expres haar man onderhandelen want zij geeft ze liever gratis weg maar hun bedrag is ook rond 500 en als ik er eentje wil zal ik dat ook betalen zonder af te dingen..... en dat vind ik ook volkomen terecht....

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 10:26

Daarnaast vraag ik me ook af hoe ze dat later doet als er kosten bij komen, bijvoorbeeld een dierenarts bezoektje, gaat ze dan jou ook vragen als 'vriendin' om bij te springen bijvoorbeeld? Vind het echt een hele rare vraag van haar en krijg er ook een raar gevoel bij.
Persoonlijk vind ik jou berichtje naar haar nog veel te lief, je hoeft je helemaal niet te verantwoorden richting haar!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-17 14:16

Ik heb een heel politiek correct berichtje gestuurd:

Hey ****.

Ik heb er goed over nagedacht maar ik ga niks van de prijs afhalen. Nogmaals deze prijs is puur om voor mij de kosten een beetje te dekken en is zelfs aan de lage kant als je het vergelijkt met andere kittens van dezelfde type.Ik heb jullie van te voren de prijs al aangegeven zodat jullie niet voor verrassingen kwamen te staan en daarom Odin ook vast gehouden. Ik vind het persoonlijk jammer dat er dan toch gevraagd word of er iets van de prijs afgehaald word en mijn ouders, die dus ook gewoon betalen, erbij worden gehaald.

Nogmaals, ik begrijp het als het bedrag niet uitkomt, dus als jullie er van af zien is dat geen probleem want heb gelukkig nog een hoop die interesse hebben. Er zal in dat geval vast en zeker wel iets op jullie pad komen en wil natuurlijk graag een oogje open houden en kijken of ik iets voor jullie kan vinden....

Ik hoor het wel

Groetjes, Renee

loveslimpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 16:17

Klinkt netjes :j

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-17 16:40

even wat foto's van afgelopen dagen. Straks krijgen ze hun ontworming. Tonic heeft nu helaas toch een kap, hij bleef toch likken. Wond is wel genezen

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Loki zit er nog niet tussen

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 16:42

Gut. Popjes worden het zeg!

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 16:55

Wat een snoetjes.. echt te schattig.. en prachtige vachtjes!!!

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 17:05

Geen woorden voor <3

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 17:13

Doe maar een strikje om Odin en stuur maar op naar Duitsland ;)

Djoopie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 17:18

Oeh die verkleurende oogjes!! Thor blijft favoriet hier...

Djoopie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 17:18

Net berichtje naar je vriendin toe. Hoop dat ze het gewoon begrijpt.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-17 17:23

nog niks gehoord. Als ik vannacht niks heb ontvangen stuur ik haar dat ik een serieus geïnteresseerde collega heb die helemaal verliefd is op Odin en graag diegene blij wil maken of helaas moet teleurstellen. De betreffende collega is een echte kattenliefhebber en wou in de eerste instantie 2 bengaalse kittens maar dat werd toch een iets te duur grapje voor dit moment. Nou heeft zij een zwak voor rode ondeugende katertjes en Odin voldoet aan de eisen :') Dus mocht hij niet naar die ene vriendin gaan, is hij zo goed als voorzien van een huisje :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 17:24

Ahwww boze rode baby? TE schattig

pluche_pluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 18:08

Netjes opgelost/bericht :j

Heerlijke foto van de boefjes <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 20:54

Bleven ze nou maar altijd zo klein he <3 <3