Bing wordt met dat hij ouder wordt steeds banger voor kinderen. Vroeger ging hij met iedereen mee. Later moest hij niks van hele kleine of schreeuwende/drukke kinderen hebben. Maar vandaag heeft hij bijna in het gezicht van een jongen van een jaar of 10 gegrepen, die in mijn ogen rustig en redelijk hond-kennend overkwam (rustige benadering, eerst laten snuffelen) het ging ook goed, tot hij stond en over hem heen boog om te aaien.
Ik baal ontzettend dat ik hem niet meer bij kinderen kan vertrouwen
hij is zo angstig. Ik denk dat het door geluidsfobie komt en hij nu alle kinderen associeert met lawaai.Zou er iets zijn om hem te kunnen helpen? Of voortaan alle situaties met kinderen vermijden?
dit vaak ook bij alle mensen, hij let niet echt op waar hij loopt en kan op het laatste moment uitwijken als hij daar zin in heeft.
Voor als je het leuk vindt te kijken, duurt zo'n twee minuutjes dacht ik: 

hij werdt een beetje in de schoot geworpen haha. Ik wilde eerst kijken of het klikte tussen mijn teef en hem en so far so good. Karma is wel wat dominant over hem en wilt hem nog al eens blocken als hij naar ons toe wilt komen maar verder gaat het vrij goed! dit is hem trouwens
als we de berg op gaan vind ik een tuigje fijner

Nadeel van in een dierenwinkel werken.