Ahh Karma
Zo volwassen al zeg!
Hoe oud is ze nu?
Faline; ik gebruik Rodi worst als beloning. Vooral de kip/kaas valt in de smaak en ik snijd 1 plakje in 12 kleine stukjes zodat ze maar een klein beetje kunnen proeven en alleen maar meer, meer, meer willen. Ik train ook wel eens met frikadel, kaas, gerookte kip, rookworst of zelfs gebakken hamburger. Dan heb ik gegarandeerd gehoorzaamheid
29 oktober is er nog een show voor rasloze honden! http://www.honden-show.nl
Pasha_2011 schreef:Dat Husky's slecht eten is heel normaal hoor! Inderdaad dan niet al te veel "verwennen". Echter zie ik het meer als: zodanig klaarmaken dat ze het toch nemen terwijl ze in eerste instantie aangeven het niet nodig te hebben.
Husky's zijn gewend om gerust een aantal dagen achter elkaar niet te eten. Dat komt nog uit de voorouders.
Er zijn dan ook wel kennels die de honden sommige dagen niets te eten geven of juist kennels die constant voer hebben.
Manu eet ook niet elke dag. Helemaal toen hij vers kreeg kon hij wel eens 100 gram verdeeld over 5 dagen eten 
Ik ga Fokker bestellen, en dan de active variant. Ben benieuwd. Valt qua prijs echt mee zeg!