Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Paulaaa schreef:@Froukje1993: wat verschrikkelijk ze vermist is, hopelijk komt ze snel weer terug!
Ik heb nog een heel andere vraag voor diegene waarvan hun katjes ook niet op straat mogen. Hoe hebben jullie de tuin afgezet?
Annash schreef:Paulaaa schreef:@Froukje1993: wat verschrikkelijk ze vermist is, hopelijk komt ze snel weer terug!
Ik heb nog een heel andere vraag voor diegene waarvan hun katjes ook niet op straat mogen. Hoe hebben jullie de tuin afgezet?
Mijn tuin wordt nog afgezet maar ik heb de nieuwe aanwinstook nog niet thuis.
Froukje1993 schreef:Fijn dat het goed gegaan is dancertje.
Ben blij dat Poekie weer de goede kant op gaat xFioon.
Hier geen tuinafscherming.. Is ook niet mogelijk. Maar ik zou willen dat ik binnenkatten had gehad op dit moment..
Milo is, buiten, helemaal van slag en loopt alleen maar te zoeken en mauwenGelukkig valt het binnen wel mee, nu speelt en slaapt ie vooral.
Ik hoop dat ik zelf ook wat slaap pak vannacht. Ik heb nog liever een dooie kat dan een kat waarvan ik niet weet waar ze is en of ze nog wel leeft.
Ruby, kunnen jullie de schutting niet afzetten met zo'n schuin kantje gaas erop? Als je er snel naar kijkt zie je het amper, maar het houd Samy wel binnen de tuin.