Kittenkletstopic!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sussie85

Re: Kittenkletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 15:16

Froukje1993: al in de sloten en afvoerbuizen gekeken. Wij hebben daar onze stalkat ook eens uitgevist. Heel erg bang zat hij daar verscholen. Als we hem niet gevonden hadden was hij daar overleden denk ik. Hij durfde er echt niet meer uit.

dancertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 15:24

gelukkig mag haar om15:00 gaan halen alles goed gegaan

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 16:26

Fijn dancertje. :)
Paulaaa schreef:
@Froukje1993: wat verschrikkelijk ze vermist is, hopelijk komt ze snel weer terug!

Ik heb nog een heel andere vraag voor diegene waarvan hun katjes ook niet op straat mogen. Hoe hebben jullie de tuin afgezet?

niet, ik heb geen buiten. ;)

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 16:29

Paulaaa schreef:
@Froukje1993: wat verschrikkelijk ze vermist is, hopelijk komt ze snel weer terug!

Ik heb nog een heel andere vraag voor diegene waarvan hun katjes ook niet op straat mogen. Hoe hebben jullie de tuin afgezet?

Mijn tuin wordt nog afgezet maar ik heb de nieuwe aanwinstook nog niet thuis. :)

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 18:04

Dat lijkt me wel lastig hoor fosco, je nooit teveel kunnen hechten aan zo'n beestje :(:)

Sterkte Froukje, ik duim met je mee dat ze toch weer snel thuiskomt!!
Veel sloten e.d. in de buurt waar ze dan in zou kunnen zijn gevallen na die tik? Of kan een katje daar alleen al aan dood gaan?

Hoe is de sterilistatie gegaan Dancertje? :) Tesla alweer een beetje bij van de narcose?

ik ga denk ik van de zomer een soort van kooi op mijn balkon zetten waar ze dan in mag als ik op het balkon zit. Verder ga ik haar niet naar buiten laten.

Poekie gaat gelukkig alweer wat beter! De antibiotica kuur was maandag afgelopen, controle maandag zag er goed uit, maar ze laten voor de zekerheid de hechtingen net wat langer zitten, dus komende maandag hechtingen eruit, dan de week erop nogmaals controle of alles wel goed is gegaan, want de zwelling die er nu zit van de 2e operatie zal wat langer aanhouden, dus dan kunnen ze niet goed zien of de buikwand nu wel helemaal mooi dicht is.
Maandag wel nog weer voor 10 dagen nieuwe pijnstilling meegekregen, gelukkig helemaal gratis, dat dan weer wel :) Ze doen dus wel hun best om alle ellende te compenseren die ik tot nu toe met haar heb van die sterilisatie :)

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 18:15

Jeetje wat erg froukje! Hopelijk komt t snel goed...

Ik ben zo'n bang om Sammie los te laten buiten straks. Hij zit nu nog wel ruim 1 maand binnen maar dan mag die naar buiten, ik ben bang dat die gestolen word, overreden of wat dan ook. Maar ik gun hem wel het buiten spelen en het klimmen.
Tuin afzetten gaat niet, nu hebben wij wel tuin met gehele omheinde schutting maar weet niet of het lukt om hem en binnen de tuin te houden en om hem snachts binnen te houden en t liefste ook als wij zijn werken...
Maak me er veel zorgen over en droom zelfs snachts rare dingen dat hem iets over komt...

dancertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 18:19

Gelukkig gaat Poekie beter.
ja tesla is weer bij en aan het spelen wel met een kapje want madam is een poetsmiep en was al aan het likken maar zij denkt gewoon iets harder duwen dan past het

Fosco

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 18:19

Ik heb daar gelukkig weinig last van xFioon :) Vind het alleen maar fijn als hij een forever home krijgt :) Aan mijn eigen dieren hecht ik me verschrikkelijk maar de opvangers komen en gaan nou eenmaal. Hopelijk gaat het snel weer oke met Poekie en blijkt dit keer wel alles goed te zijn..

Froukje, hopelijk is ze snel weer thuis.. hoorde laatst ook dat mensen wel is honden gebruiken met het zoeken omdat deze vaak reageren op kattengeur. misschien een idee om gewoon is met een hond het terrein af te gaan?

Is ze weer lekker thuis Dancertje?

Paulaa, die van mij komt ook niet buiten, hij mag van mij wel op het balkon als we erbij zijn, hij springt toch niet op de balkonrand haha. Hij gaat lekker in het zonnetje zitten genieten. Als ik later een tuin heb wil ik kijken of ik een grote voiliere achtig iets kwijt kan zoals je wel is bij cattery`s ziet. mochten de kosten daarvoor niet de spuigaten uit lopen :)

dancertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 18:23

Yep ze is thuis heeft al een hapje gegeten

Fris

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 18:55

Mijn kittens :+:

Coco
Afbeelding

Saar
Afbeelding

Beide nu 6 maanden oud en uit hetzelfde nest :)

Paulaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 20:03

Annash schreef:
Paulaaa schreef:

Mijn tuin wordt nog afgezet maar ik heb de nieuwe aanwinstook nog niet thuis. :)

Weet je al hoe je dat gaat doen? Onze tuin heeft een afscheiding van muren en een schutting. Maar daar klimt hij straks met gemak overheen ben ik bang voor dus wil daar nog iets op maken. Zat te kijken voor catroll maar dat is prijzig.
Iemand ervaring met petsafe?

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 21:12

Ik ga het dicht maken met gaas, dus ook de bovenkant.

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 22:20

Fijn dat het goed gegaan is dancertje.
Ben blij dat Poekie weer de goede kant op gaat xFioon.

Hier geen tuinafscherming.. Is ook niet mogelijk. Maar ik zou willen dat ik binnenkatten had gehad op dit moment..
Milo is, buiten, helemaal van slag en loopt alleen maar te zoeken en mauwen :(:) Gelukkig valt het binnen wel mee, nu speelt en slaapt ie vooral.
Ik hoop dat ik zelf ook wat slaap pak vannacht. Ik heb nog liever een dooie kat dan een kat waarvan ik niet weet waar ze is en of ze nog wel leeft.

Ruby, kunnen jullie de schutting niet afzetten met zo'n schuin kantje gaas erop? Als je er snel naar kijkt zie je het amper, maar het houd Samy wel binnen de tuin.

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 22:52

ik heb een ren aan de achterkant van mijn huis vast

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 23:13

Froukje1993 schreef:
Fijn dat het goed gegaan is dancertje.
Ben blij dat Poekie weer de goede kant op gaat xFioon.

Hier geen tuinafscherming.. Is ook niet mogelijk. Maar ik zou willen dat ik binnenkatten had gehad op dit moment..
Milo is, buiten, helemaal van slag en loopt alleen maar te zoeken en mauwen :(:) Gelukkig valt het binnen wel mee, nu speelt en slaapt ie vooral.
Ik hoop dat ik zelf ook wat slaap pak vannacht. Ik heb nog liever een dooie kat dan een kat waarvan ik niet weet waar ze is en of ze nog wel leeft.

Ruby, kunnen jullie de schutting niet afzetten met zo'n schuin kantje gaas erop? Als je er snel naar kijkt zie je het amper, maar het houd Samy wel binnen de tuin.

Nee wilt m'n vader echt niet.... En m'n moeder trouwens ook niet, nou hebben wij opzich best grote tuin en dan lijkt t net zo'n gevangenis omdat wij best veel schutting hebben.

Ik hoop echt dat ze snel terug is froukje..

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-15 23:17

He Froukje wat vreselijk, hoop dat ze snel terug is!!

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 23:32

Heb wat flyers uitgeprint en hier in de straat door de brievenbussen geduwt, roept m'n broertje 'ze is toch dood'.. Eigenlijk ben ik daar ook bang voor, want zo ging het bij nummer 2 en 3 ook. Maar ik wil het niet geloven..

Misschien heb je geluk en is Samy zo'n sukkeltje die niet doorheeft dat je ook óver de schutting kunt! :+Die katten bestaan er namelijk ook.

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 06:39

Ze is terecht!! *\o/* *\o/*
M'n vader brengt d'r net boven. En gelijk lopen eten en spinnen of het de normaalste zaak van de wereld is allemaal.

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 06:44

Wat fijn dat ze weer terug is *\o/*

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 09:48

Jaa, ik dacht even dat ik droomde vannacht := Gelukkig niet!
Maar ze heeft nu verplicht huisarrest, maar daar is ze het duidelijk niet mee eens :')

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 09:55

Wat fijn dat ze er weer is!! :)

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 10:45

Oh wat fijn froukje!!

Fosco

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 10:54

Fijn dat ze terug is Froukje! :D