Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Waarschijnlijk was dit de laatste keer knuffelen voor ik ze volgende week zaterdag ga ophalen, heel misschien dinsdag nog eventjes.

!
Beiden mannen vinden het niet leuk dus ik ben benieuwd. Heb ook kokosolie in huis dus ga dat ook proberen.
Texas gekamd, 2 dode vlooien 1 levende. Hij pikt dus ergens vlooien op, en de stronghold doet zijn werk en dood ze. Hier in huis nu 2 spuitbussen leeggespoten. Als hij levende vlooien blijft hebben dan neemt ie het van buiten mee. En dat hoop ik echt niet, want dan kom ik er helemaal niet meer vanaf! 

, echter had ze niet gerekend op m'n zusje, die achter de struiken aan kwam lopen en haar in d'r kladden heeft gegrepen.

) en ik hoef maar te kikken en ze komt weer oppassen.

. Hoe lang ben je vrij als je baby's komen?
ik blijf sushi een leuke naam vinden!!! Lekker dat je een weekendje weg bent geweest, heerlijk!
En Kristi heeft een bezorgde moeder! Als wij op vakantie zijn komen mijn schoonouders meestal hier in huis voor de katjes. Vinden mijn schoonouders altijd erg leuk, en is voor de katjes toch prettig. Met 4 katten is er gewoon best veel verzorging nodig. En ze krijgen zo ook gewoon lekker hun aandacht.
! Gelukkig is het goed afgelopen met Abby! Gelukkig is haar heupje weer beter.
De rest rent gewoon via de paal omhoog

Nee, hij is echt gewoon een beetje bang, als hij dan naar beneden moet, zit hij je met grote paniekerige ogen aan te kijken en rondjes te draaien
We hebben eerder een kat gehad die niet kon springen, zijn we zelfs nog eens voor naar de dierenarts geweest. De bank en de vensterbank stonden een meter uit elkaar, die sprong kon hij niet maken. De da trok eens aan alle 4 zijn poten, duwde hem van de behandeltafel af, en zei: "niks mis mee
"Later heeft hij het nog wel geleerd, maar is ook nooit een hoogvlieger geworden

maar eerste weken toch echt in bad zodat ze er ook thuis aan kunnen wennen.
en dan nog 3 dagen werken !

wat dat betreft is een poes makkelijker open te houden.
gelukkig heeft ze er nu geen last van en je hebt weer wat geleerd. Zo probeer ik het altijd maar te bekijken, hoe lastig soms ook!
zoonlief wilde ongeveer meteen weer naar huis.