Ik heb Nysse destijds 1x mee genomen op bezoek bij de pup iom de fokster. Ze vond het eerst doodeng al die puppies

Daarna werd ze relaxter en het was erg grappig dat van alle puppies Ylvi de enige was die echt contact bleef zoeken.
Bij thuiskomst met Ylvi hebben we eigenlijk niets bijzonders gedaan. Gewoon losgelaten en aankijken. Nu is Nysse heel tolerant en confrontatievermijdend dus dat helpt. Ze geeft heus wel grenzen aan inmiddels maar accepteert veel.

En ik vind het inderdaad ook niet verkeerd dat Arya dit heeft gedaan. Het moet idd niet onvoorspelbaar gedrag gaan worden, maar ze reageerde eigenlijk ook pas echt op het moment dat die hond (in onze ogen al, dus misschien dat Arya ook wel andere signalen nog las) een vreemde ‘vibe’ af gaf toen hij als een stier op m’n zoontje af rende. Was ook echt heel onvoorspelbaar gedrag, want de seconde ervoor was hij nog aan’t spelen met Arya. Brr.
En we hebben nog even te gaan he. Mogen ze van mij afschaffen, dat vuurwerk, brr. Dat tuigje van jou ziet er ook fijn uit!

. Zig heeft nog steeds een plek op z'n oor van toen m'n tante haar kat er dwars doorheen ging met een nagel. AJ is er mee opgegroeid en kan er wel mee (binnen)
.
. Gelukkig liep Zig gewoon weg zovan 'die is gek, baasje' , maar hij had echt niet nóg een vervelende ervaring nodig. Voortaan vraag ik mensen wel héél duidelijk of hun hond vriendelijk is, verwachtte toch meer van iemand bij zo'n lezing die mijn hond uitnodigt kennis te maken.