Mag ik mij ook melden!
wij hebben sinds 6 december ook een kitten
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wat mij betreft ben je helemaal welkom, wat een dotje!
. Dus ben maar weer met panacur begonnen en dan zondag het huis weer klinsch schoonmaken. Ik hoop echt dat het nu eens klaar is. We zitten te wachten op een nieuwe bank en uit frustratie gooien we de oude bank er zondag al uit. Dan maar even op stoelen zitten.

gaby12 schreef:Heb je een kuurtje panakur voor 3 of 5 dagen gehad? dit zal je zeker na een week moeten herhalen als de besmetting zo heftig is.
5 dagen panakur 5 dagen niets dan weer 5 dagen panakur en dan even navragen over het over een maand weer moet of over 3 maanden.
) .
Ik ben tevreden.

heb een kanaal op youtube gevonden die er vol mee staat.
_Rianne_ schreef:gaby12 schreef:Heb je een kuurtje panakur voor 3 of 5 dagen gehad? dit zal je zeker na een week moeten herhalen als de besmetting zo heftig is.
5 dagen panakur 5 dagen niets dan weer 5 dagen panakur en dan even navragen over het over een maand weer moet of over 3 maanden.
5 dagen! En over 5 dagen weer.. assistente zei over 2 weken, maar ik geef eerlijkgezegd ook de voorkeur aan 5 dagen.
Ze doet het nu helemaal prima, blij, druk, 1 klein drolletje per dag (+ wormen) .
Eten valt in de smaakIk ben tevreden.
![]()
Wat een prachtige kitten hierboven!
Wat leuk.. een eigen kerstboom! dat laat ik die van mij niet lezen...