Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ze durft de tafel nog niet af maar dat komt wel. Hebben wel al even gesnuffeld en dat ging prima. Arya is echt gek op honden dus dat scheelt. Nu moet Skye nog leren dat ze niet allemaal meteen uithalen
ziet eruit als prima vrije tijdsbesteding haha.

) en hij heeft voor het eerst een ander hondje gecorrigeerd toen die te vervelend werd met spelen (continu oren/nekvel bijten). Mijn mannetje groeit op, heb er wel vertrouwen in dat hij een stabiel beestje is maar stiekem vind ik dat soort momenten best spannend.
Arya houdt onze zoon sowieso altijd in de smiezen als we lopen samen, maar is de eerste keer dat ik zie dat ze actief iets doet - nu hebben we gelukkig ook nog niet eerder wat meegemaakt waarbij het nodig was en hoop ik dat ook niet meer mee te maken. Brr. We weten in ieder geval dat Arya onze zoon goed beschermt als het erop aan komt en daar ben ik wel echt blij mee, ondanks dat ik natuurlijk hoop dat zoiets niet nog eens gebeurd
Simoonzel schreef:Balen van je les Denise... Vraag me ook af wat een instructrice mensen denkt bij te brengen op die manier... En als je hond als een stuiterbal achter een koekje aan springt leert ie ook niet veel denk ik. Of ging het puur om haar focus te verleggen van de omgeving?
Ik herken het wel met Popo hoor, als die iets met een ander mens of de instructie samen moest doen op cursus werd hij helemaal dol van blijdschap en enthousiasme. Viel geen land mee te bezeilen.![]()
Popo begint trouwens wel een echte man te worden hoor! Heeft wat puberstreken qua doordrammen (het spel stoppen is hij het ineens niet mee eens, probeert zijn zin te krijgen door gewoon tegen je op te gaan boxen) en hij heeft voor het eerst een ander hondje gecorrigeerd toen die te vervelend werd met spelen (continu oren/nekvel bijten). Mijn mannetje groeit op, heb er wel vertrouwen in dat hij een stabiel beestje is maar stiekem vind ik dat soort momenten best spannend.
Nysse verdedigt onze zoon ook als het nodig is. Hartstikke blij mee. Er komt dankzij haar weinig bij hem in de buurt met nare bedoelingen.
suze_ schreef:En die focus... man tis een puppy toch geen robot.

hier is het godzijdank nog rustig met het knallen, weet ook niet wat Skye ervan gaat vinden.
suze_ schreef:En die focus... man tis een puppy toch geen robot.

Met Arya was de hond op zich lief hoor ook verder. Die waren aan't rennen en spelen, maar uit het niks ging de hond dus opeens als een stier op m'n zoontje af.
) en die vrouw van die boxer liep een beetje nonchalant te roepen of d'r hond alsjeblieft misschien wilde komen.