Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Denisejazz schreef:Wat doen jullie met de buiten konijnen? Omdat het de aankomende dagen zo koud word
Denisejazz schreef:Wat doen jullie met de buiten konijnen? Omdat het de aankomende dagen zo koud word
MoppieFilou schreef:Denisejazz schreef:Wat doen jullie met de buiten konijnen? Omdat het de aankomende dagen zo koud word
Zou ik ook graag weten haha.
Ik zou ze hier evt de koudste nachten wel naar binnen kunnen halen, maar dat zou dan sowieso wel in een kleiner binnenhok zijn, dus blij gaan ze er niet mee zijn vrees ik. En weet ook niet goed of het wel slim is om ze voor een paar daagjes op een warmere plek te zetten en dan weer naar buiten in de kou. Dan is het misschien nog beter om ze gewoon heel de tijd in de kou te laten zitten. Wou nog een snugglesafe bestellen maar die waren overal uitverkocht. Dus extra veel stro gaat er sowieso in, en ze hebben ook standaard zeilen rondom de ren dus tegen de wind zijn ze ook beschermd. Maar toch, de temperaturen die ze voorspellen zijn wel heel koud...
Maartje_M schreef:Waarom leg je ipv een snugglesafe niet een gewone warmwaterkruik in het hok dan? Toen Pluis zo ziek was, heb ik hem ook tegen het kruikje gelegd en dat leek hij wel tr kunnen waarderen toen.
Hier zitten ze binnen, dus geen problemen met de kou nu
NoeskaMoos schreef:Hier trekken ze zich weinig aan van de kou en sneeuw. Lijken prima in hun element. Nog voor het goed en wel licht was, stond de sneeuw in de hele ren al onder de konijnenpoot afdrukjes. En de helft van de stro in het nachthok is professioneel aan de kant getrokken. Ik verwacht dat we ons niet te veel zorgen moeten maken. Zolang ze uit de wind kunnen zitten, doen die dikke vachten hun werk wel.
[ [url=m/6Hmphd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Die albino is natuurlijk dolgelukkig dat ze eindelijk camouflage heeft. Waar is Slowpoke nou? Ik zie maar 1 konijn hoor