Eten goed en huppelen vrolijk rond.
Pumba heeft exact zulke oren hihi.
Mooie foto!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rebecca schreef:Nynke drinkt wel veel altijd als bakje na ijs weer opnieuw gevuld is , dan ga ik met vorst gewoon lauw water geven !
Weer is wat milder aan het worden en ze at alweer een brokje uit mijn hand , dan heeft ze gewoon last van de kou (gehad) . Komende winter zijn ze 8 jaar beiden ,dan gaan ze in oktober naar binnen voor geval dat .
Ohh ja genoeg meegemaakt, Nynke kwijnde weg alleen. Dobby jaren terug ook (na overlijden Utopia naar asiel gegaan ) . Ze horen niet alleen blijf ik van mening
Aco schreef:[naam] schreef:Nynke drinkt wel veel altijd als bakje na ijs weer opnieuw gevuld is , dan ga ik met vorst gewoon lauw water geven !
Weer is wat milder aan het worden en ze at alweer een brokje uit mijn hand , dan heeft ze gewoon last van de kou (gehad) . Komende winter zijn ze 8 jaar beiden ,dan gaan ze in oktober naar binnen voor geval dat .
Ohh ja genoeg meegemaakt, Nynke kwijnde weg alleen. Dobby jaren terug ook (na overlijden Utopia naar asiel gegaan ) . Ze horen niet alleen blijf ik van mening
Ik ben het volledig met je eens hoor! Begrijp me zeker niet verkeerd met me vorige post. Ben heel blij dat Drientje erbij gekomen is en zou het zo weer opnieuw doen. Ze horen inderdaad niet alleen te zitten.
Enkel heb ik zelf de indruk dat Dreus de hond boven zijn soortgenoot verkiest. Nouja, dat ik een geval appart heb, dat wist ik met hem al vooraleer ik hem kocht.