Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Yvankaxx schreef:Hij is nog niet gecastreerd, werd ons aangeraden om daar zo lang mogelijk mee te wachten ivm verhoogde kans op nierproblemen bij boskatten. Hij is 7 maanden oud nu, Kyara is 9 jaar.
gaby12 schreef:Yvankaxx schreef:Hij is nog niet gecastreerd, werd ons aangeraden om daar zo lang mogelijk mee te wachten ivm verhoogde kans op nierproblemen bij boskatten. Hij is 7 maanden oud nu, Kyara is 9 jaar.
Zo snel mogelijk zijn ballen laten verwijderen is de enige oplossing!
Boskatten hebben niet meer last van nierproblemen dan andere katten dus dat is onzin er word tegenwoordig al vanaf 12 weken gecastreerd.
Nu hopen dat dit zo gaat blijven. Ze slaapt nu bij ons op de kamer 's nachts, blijft ze lekker warm en dan geef ik haar nog een extra portie brokken 's nachts of heel vroeg in de ochtend. Hopelijk blijft de goede ontlasting ook zonder een hele batterij aan pillen. Morgen komt waarschijnlijk ook haar supplement binnen, een probiotica om de darmen weer goed op gang te helpen. Even overlegd met de dierenarts en zij vond het wel een goed idee om te gaan geven. Sanofor Veendrenkstof heet het, te koop bij Zooplus. Wellicht een idee voor de mensen hier met katten/kittens die ook (regelmatig) aan de diarree zijn?
sleept alles in je schoenen, waterbakjes, duikt snel haar mandje in als je haar betrapt etc. Ze ging gisteren tot 4x toe bij mijn pannenkoek toen heb ik dr maar even weg gegraaid

Amable schreef:Castreren en moe maken. Kan ie in de tuin? Want ik denk echt dat het hem zit in energie. Voeren met denkspeelgoed, eventueel elektronisch speelgoed etc, maar vooral bezig houden. Een kat van 7 maanden is natuurlijk onwijs energiek.
Nog een paar plaatjes van mijn baby's![]()
[ [url=m/B49sQK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/M8yTjl.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/m2DwK0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OeOMAZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hz3CAw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/csm7EF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/EuEjka.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/JXkfKQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ze worden zo snel groot
ik zou graag de 4e foto op willen slaan voor een schilderijtje, mag dat? Zal in ieder geval niet voor verkoop/winst zijn voor mij aan 3en, kan voor goed doel worden, veiling catshelter.
Ben trouwens sowieso ook erg trots op die foto, zo goed gelukt!
Het siameesje met geel bandje gaat naar hun
IMJ schreef:_Rianne_ schreef:Eerst heeft ze Broadline gehad,
2wkn later milbemax
2wkn later nog eens milbemax
3 wkn later profender
....
Nu heeft ze panacur.
jeetje!
Welke worm ia hier dan resistent voor?
Bij paarden wist ik dat soort dingen. Moet me daar toch ook eens bij katten in verdiepen.