Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
yvetjes schreef:Dank! Inderdaad aan het aftellen. En dan meteen lekker een paar weken vakantie dus dubbel plezier haha.
Hebben jullie een goede tip voor een puppytuig wat goed verstelbaar is (en dus langer meegaat dan 2 weken)?

en daarna haar nieuwe roommate ophalen! Mijn allereerste poes
hij joeg m weg en daarna liep hij naar poes. En toen liepen ze samen weer naar binnen
had me al voorbereid op het ergste maar hij krijgt dit kussen maar niet stuk, of hij heeft bedacht dat t beter is om op te liggen

.

Nou dat was niet waar want ZIJ had 100% focus van de hond. Ja tuurlijk. Jij had 100% focus omdat je een nieuw mens met lekkers in de hand bent. Maar ik hoef dat gespring naar mijn hand niet hoor, dankje feestelijk.
Het lijntje kwam ver genoeg .. die mensen achter je, geniaal die reacties. Zij kijkt graag naar achter dus er kwam ook steeds een bolletje pluis tevoorschijn voor mensen die achter ons reden haha.

kiwiwitje schreef:Rare instructeur.. zo stuiterend kan wel focus zijn maar t is niet alsof ze dan ineens luistert.. Anders had ze zo niet gesprongen of vooral dan had dat gecorrigeerd moeten worden.. T loopt alleen al k*t met zo'n springveer naast je..
Op de hoedenplank liggen kan ik dan weer niet aanraden..
Mijn hoedenplank zit er nu ook niet in dus kan ook niet meer. xDenies schreef:kiwiwitje schreef:Rare instructeur.. zo stuiterend kan wel focus zijn maar t is niet alsof ze dan ineens luistert.. Anders had ze zo niet gesprongen of vooral dan had dat gecorrigeerd moeten worden.. T loopt alleen al k*t met zo'n springveer naast je..
Op de hoedenplank liggen kan ik dan weer niet aanraden..
Nee, was ook niet geplandMijn hoedenplank zit er nu ook niet in dus kan ook niet meer.
geweldig