!Macho met z’n palmboompje
. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Herbie z'n neus
En Spetter z'n kapsel
Nu issie wel weer een Spetter 
En verder hebben we geen weegschaal... maar ik kan z'n ruggengraat heel hard voelen.. 

de 5e (volgens mij) foto, konijn met blauwe ogen en blesje
ze zien er weer goed uit! 
even bijkomen van de enerverende dag
Maar wilde inderdaad voor het nieuwe fokseizoen wel een goede weegschaal, ook wel handig met de baby's
En hij was al heel erg mager blijkbaar, voordat ie ziek-ziek werd.. maar hij vindt aaien nooit leuk, dus al heel lang niet gedaan, totdat ie zo ziek was.. toen bleef ie zitten, dus toen schrok ik wel
Vandaar dat ie dus ook nog lekker binnen zit 
Wat een heerlijk snoetje

Moet ik gewoon maar blijven proberen met de selective? Zouden ze het gaan eten als er heen alternatief meer is zo? Ze krijgen het nu een week

zo benieuwd hoe ze gaan reageren met alle ruimte op het gras.
Coconut schreef:Hopelijk is het gelukt![]()
Vraagje voor jullie! Zoals jullie weten heb ik twee caafs buiten zitten. Het wordt straks echt gruwelijk koud. Wat zouden jullie doen? Binnen is te warm (te groot temperatuur verschil) en in de schuur zitten geen ramen. Dat vind ik ook zielig.
Ze staan beschut tegen een schutting en half onder de overkapping in de tuin, maar ik vrees dat dit niet genoeg is.
vanavond mogen ze mee aan de broccoli, ik ben benieuwd Maartje_M schreef:Selective is dus wel een brokje wat over het algemeen goed gegeten wordt, dan geef ik het nog ff... picky eaters![]()
Ben met dit weer blij dat ze hier binnen zitten