jaaa de mijne zijn nu 11 weken Fizzy verhuist gelukkig op 18 mei. Maar Rengar en Ziggs zijn nog over Karma is ook wel echt klaar met ze die kijkt mij aan van wtf waarom zijn ze er nogggg
Ligt dat nou aan het ras in combinatie met het land dat je ze niet kwijtraakt KC? Ik hoop dat ze allebei snel een super huisje vinden! Rengar blijft dus toch niet bij jullie nadat hij is teruggekomen?
KarmaChansy
Geplaatst: 20-04-19 00:13
nee het was een moeilijke beslissing maar we hebben gewoon geen plek voor 4 grote honden, dan doe ik de andere tekort ik denk dat het een combinatie is, nu zeg ik wel eerlijk ik heb best veel mensen geweert vanwege slecht gevoel voornamelijk mensen die dan zeggen oh geef de pup maar gratis of mensen die tot 7 keer toe alleen maar vragen prijs verlagen of mensen die wel een pup willen maar geen echte lange wandelingen willen maken etc ja karma en balto was een ongelukje maar het is zeer belangrijk dat ze goed terecht komen, ze gaan niet naar de eerste de beste, ik merk toch wel dat mensen dat hier vreemd vinden
edit: Dat we rengar terug namen vonden sommige al vreemd nu ja ik vind dat van niet haha
Met Djessey is het nooooooit stil. Nee zonder gekheid, het is behoorlijk rustig. Maar Djessey en Naga spelen wel veel. Al is het warm dus zijn ze echt rustiger.
Het zal langzamerhand steeds stiller worden, wel leuk dat jullie er allebei 1 houden. KC, jammer dat het zo lastig is goede baasjes te vinden, hopelijk gaat het wel lukken.