Je ziet zeker veel overeenkomsten. Alleen deze houdt niet (meer) zo van hard rennen... hij komt uit een reu die hele zwakke, dunne pootjes doorgeeft dus hij heeft ook al z’n beide voorpootjes een keer gebroken. Heel sneu. Maar ze hebben alsnog veel plezier gehad
Niet fijn dat z’n tand eruit moet, maar problemen ermee is ook niks...
Sterkte voor Dex en voor jou dinsdag!
hopelijk is dat de laatste tand die eruit moet. Kauwt ie niet aan een harde tafel- of stoelpoot oid? Of een speeltje waar iets hards inzit?Of zou het ook niet iets genetisch kunnen zijn, de een heeft nou eenmaal betere/hardere tanden dan de ander... net als bij mensen. Wel echt onwijs balen, hopelijk kan je de oorzaak achterhalen!
Geniaal als mensen hun honden zo noemen.
Verder kauwt ie wel op de snackjes die we bij Kiwi kopen maar die zijn gewoon prima natuurlijk. Het enige dat ik kan bedenken is dat ie wel graag in je mouw bijt tijdens het stoeien (we hebben een speciaal vest dat we aandoen dat vol gaten zit zodat ie in onze mouw mag bijten), maar ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat daar een tand van afbreekt... Of door de Kong? Daar is ie ook fanatiek mee maar dat is toch idioot als door zoiets aan tand afbreekt. 

Had wel een normale foto ook waarbij ze niet arrogant kijkt hoor, maar vond deze wel ergens passend 

). De familieleden waar ik contact mee heb, hebben nergens last van gelukkig.

Erg blafferig ook vandaag. Hopen dat Arya morgenvroeg klaar is met die 'spatjes'
#zucht Heeft iemand wat valium dat ze even voor mij met spoedexpress kunnen opsturen? Dan slaap ik hopelijk goed dalijk 
. Maar had daar misschien gewoon even wat meer rust moeten inplannen, alleen wilde ik gewoon snel naar de auto toe haha. Op de parkeerplaats wilde ze dus eerst ook als een idioot trekkend naar de auto van Kim lopen, maar dat ging toch al sneller beter na wat gevloek