Lekker groot haha
Fijn dat het goed is gegaan met ponylief Maartje!
Wat leuk Utopia dat je dat doet!
Maar als je ze ooit alle 100 ofzo moet doen inderdaad hahaha.
Mevrouw ligt wel lekker
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ze kunnen evt onder de jungle gym schuilen maar ze liggen gewoon op het fleece kleedje. Misschien geven ze er dus niet zo veel om. Gelukkig regent het nog niet hard en waait het niet zo. Hopelijk stopt het snel.
over het schuurtje heen de tuin in gegaan haha! Had eigenlijk een foto moeten maken. De enige manier om in onze tuin te gaan is via het huis, maar dat ding gaat natuurlijk niet de deur door. Dus ging ie over het schuurtje heen
met 4 sterke mannen waaronder de buurman. Die vroeg al wat voor grote hond we hadden

en dan kunnen ze verhuizen! M’n vriend dacht trouwens wel dat we gaas in de grond kunnen doen, dat zou leuk zijn!

Ze was te zwaar om met de brancard de trap af te tillen, en zelf kon ze niet meer... dat was ook een hele onderneming!
Vooral ook delen zulke foto's lijkt mij! Zitten nog steeds op een paardenforum 
Is volgens mij een superverblijf voor de diertjes! Is 't inmiddels weer droog? Hier voor 't eerst in dágen de zon!
En géén regen! Weet niet wat ik zie
ze waren blij dat het geen hond was, want hun honden blafte de hele tijd tegen het hondje die eerst hier woonde. Weet niet hoe, want ze zien elkaar niet. Hun honden blaffen echt om alles, dus hoop dat ze niet gaan blaffen als wij een hond adopteren.

Maar ik verlies 'm nog geen seconde uit 't oog
Ben als de dood dat ie gaat zitten piesen.. tot nu toe geen poepjes buiten 't hok, maar doet ie vast als ik niet kijk
Kan hem nu ook zo goed in de gaten houden
Want er mag echt nog flínk gewicht bij!

een bonte mignon met blauwe ogen!
Hopelijk nu wel! Misschien over 3 dagen nog weer een keer langs.. als ze 'm dan echt afwijst, is 't wel gelukt.. en anders doen ze 't alsnog wel
Beste is ook dezelfde dag, na een paar uur ofzo, nog een keertje samen zetten... maar weet niet hoe ver ze rijden is..

hij had maar 1 klit onder z’n oor dus viel ook heel erg mee!
Wel vervelend dat het er gewoon doorlekt. En amai echt groot dat hok! Wel grappig van je buurman.
Hoeveel weegt hij nu?
Maar hier krijgen ze gewoon extra stro dan. En de waterflesjes wisselen. Al gebruiken ze hun nachthok hier zelden.

wel aan de bovenkant ruimte voor ventilatie. Stro is ruim aanwezig en komt ook in een dikke laag in hun hok. Dekens is een goede inderdaad!