Thanks Gigi Ik moet soms ook heel lang wachten, maak héél veel foto's en mijn vriend helpt altijd anders lukt het mij ook niet haha, alleen Droppie en Nibbit zijn fantastische modellen, die lukken wel alleen
Maar dat is gewoon een volwaardige studio!! Reageren ze niet op het licht/de flitsen?
Jammer dat het gras dan alsnog kapot gaat uiteindelijk.. maar ze kunnen iig niet weg! Ik was ook zoiets van plan namelijk haha, of althans: ben ook aan het nadenken hoe ik een groot stuk veilig kan omheinen voor ze, wat te doen is en betaalbaar is
jolmer20
Geplaatst: 02-02-21 22:51
Vind het ook wel ideaal klinken met het gaas. Gras zal wel eerder op zijn inderdaad, maar toch. Wel ideaal!
Jaa heb gewoon een volwaardige flitsset en achtergrond zegmaar. Maar Ik blijf vooral oefenen. Gelukkig reageerden ze niet op de flitsers! Heb 1 keer een bange hond gehad, die vond het in het begin doodeng. Later ging het super!
Kuikens zijn tot nu toe het moeilijkst Konijnen lukt me nog wel hahah.
Gaaf die foto’s! Kipnugget, arm ding Ik heb nu ook mijn studio set meegenomen naar ZA, precies dit is m’n idee, een mini fotostudio opbouwen bij mensen thuis en hun huisdier fotograferen Niemand doet dat hier Waar wij wonen, dus best wel een gat in de markt hoop ik
Gefeliciteerd Maartje! Jammer dat brownie niet drachtig is geworden, volgende keer beter!
Gaas op de grond zou ook nog kunnen! Maar dan moet T idd wel gaas zijn dat geen pijn doet onder de pootjes.
We zijn gister een hoop tweedehands winkels afgegaan en heb m’n oog op een super groot hondenhok, daar kunnen ze dan mooi in schuilen bij vies weer. Is iets van 1.60m bij 1.15m, en dan het hek daarop aansluiten.
@Kimberley: Ik heb dit konijntje 2 jaar geleden gefokt. Ik vind dat je als fokker altijd verantwoordelijk blijft voor je dieren. Het is dus geen random konijn dat ik even overgenomen heb. Ik had enkel een binnenhok over, maar binnen geen plek. Buiten wel, dus hij staat onder het afdak (droog en uit de wind). Bedoeling is dus hem terug in orde te maken en dan zelf een nieuw baasje te vinden. Want ik als fokker weet graag waar mijn baby's naartoe gaan. En ik hoop dat jij er hetzelfde over denkt, anders zou ik niet aan fokken beginnen.
Es_ther
Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-21 10:06
Oeh LL, je eigen foto studio, leuk! Houden ze in ZA huisdieren zoals wij of is dat minder?
Vind ik ook Gigi Ik hou tot nu toe ook contact met iedereen waar de baby's heen zijn gegaan, krijg nog vaak foto's en filmpjes enzo, superleuk En sommigen komen ook nog eens terug met vragen bijv., vind ik ook wel fijn! Liever dat, dan dat ze zelf maar wat gaan doen..
Leuk LL! Dat klinkt inderdaad als gat in de markt! Ben benieuwd!! En mooie foto's van jouw nijntjes Had inderdaad dezelfde vraag: worden huisdieren daar net zo gehouden als hier?
laughterline
Geplaatst: 03-02-21 11:48
Ik denk over het algemeen wel, al zijn er natuurlijk ook mensen die de honden alleen als beveiliging zien en ze dus alleen buiten in de tuin houden. Maar ook genoeg mensen die ze net als in nl, echt als ‘familielid’ zien. Maar aan de andere kant, zijn er ook veel straat honden (zeker rond de sloppenwijken) en zitten de asielen vol met honden die een tweede kans verdienen. Dus ja en nee.
Verder ben ik ook lid van een Facebook groep met mensen uit Zuid Afrika die konijnen hebben, dus dat is er ook, alleen zie je hier zeker niet zo vaak als in nl haha.
Gigi, mooi dat je dat doet! Nog nooit zo over nagedacht eigenlijk wat te doen als ze verkocht zouden worden, maar mooie gedachtegang! En het zou inderdaad heel leuk zijn om contact te houden met toekomstige baasjes!
Vandaag was de pony in de kliniek, maar de assistente herkende me en vroeg eerst hoe het met die schattige konijntjes was die doen het trouwens prima, eten ook weer gewoon het bakje leeg
Vroeg me elke keer af waar iedereen het toch over heeft met dat hok Maar ik heb dat helemaal gemist Whaha.. dat is wel een lekker flink hok ja!! Nice!
Superfijn dat 't goed gaat met de kleintjes Maartje Pony de operatie goed doorgekomen?
Kimberley, ik heb dit jaar ook naar alle nieuwe ouders van de konijntjes van hier een kerstkaart gestuurd, met Nibbit op de voorkant En dan ook geadresseerd aan 'de ouders van ...' Ik vind zulke dingen echt te leuk om te doen Maar als je straks misschien bij wijze van 100 konijntjes hebt verkocht, ooit haha.. dan is 't niet meer zo grappig
Ja pony heeft het ook goed gedaan! Die had bijna direct na de ingreep bedacht dat ie honger had en was maar aan het zaagsel begonnen stond thuis ook meteen hooi te eten dus die redt zich gelukkig wel