@Gigixponys, Wat aan zijn luchtwegen waardoor die met momenten precies niet goed lucht krijgt en dan begint te kreunen. Merk enkel enorm verschil met vroeger, was een erg sociaal konijn naar andere toe en vond aandacht en knuffels erg leuk. Ook sprong hij over standaard konijnenrennen als die er zin in had. Nu is die echt nog een schim van dat konijn, zijn hok staat open (volledige voorkant er af) en komt er nooit uit, gromt naar andere konijnen en als ze toch bij hem komen valt die ze aan
. In december na de eerste antibiotica dan even verschil gemerkt leek iets actiever maar helaas kwam het terug. Enige dat we hem soms horen doen is gooien met zijn speelballen maar verder doet die weinig.
Was hem vandaag aan het borstelen ook wat die vroeger erg fijn vond en nu wou die telkens weg springen zijn hok terug in. Even zijn hoofdje kort geknipt en kontje wat ingekort maar maak mij zorgen. Gaat moeten beteren komende maand want anders denk ik dat ik 'm moet laten gaan.. is zo moeilijk in te schatten of die alsnog gelukkig is nu of niet.
*Ik doe eigenlijk niks extra met de kou behalve bij mijn 2 mannen, hun hok ligt vol stro. Er zitten er 7 buiten en 7 binnen nu.