Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kiwiwitje schreef:hahaha ach hier zijn t ook maar gewoon terriers en alleen de dames hebben echt drive richting beestjes. Boellie weinig tot nu toe. die is gewoon eigenwijs.
KimD schreef:El pleitosDie is leuk!
Nicky91 schreef:kiwiwitje schreef:hahaha ach hier zijn t ook maar gewoon terriers en alleen de dames hebben echt drive richting beestjes. Boellie weinig tot nu toe. die is gewoon eigenwijs.
hahahahet zijn nooit 'gewoon' terriers toch
![]()
KimD schreef:El pleitosDie is leuk!
![]()
![]()
Recall doet het nu dus gewoon niet.. Wel als we aan t 'werk' zijn samen.
Gister weer agility gedaan, 2 "hoog" dan tunneltje
Helemaal fantastisch vind ze het
KimD schreef:Ik heb deze week een agility dip, ik had dinsdag absoluut geen zin. Wel gegaan en ook fijn getraind overigens maar met tegenzin. A.s. zondag hebben we een seminar bij Magda, ik ben benieuwd hoe dat gaat.
cursebreaker schreef:Nicky
El pleitos hahahaha. Die is idd echt geniaal. Erg herkenbaar wat je schrijft, alleen is onze Arya geen 5 maanden meer maar 14 maanden dus ik moet eigenlijk tot de conclusie komen dat ik een onopgevoed mormel hebHihi nee zonder gekheid. Arya gaat soms gewoon nog erg op en neer met alles ook en dat is echt nog dag voor dag en ben bang dat dat bij ons ook nog wel even duurt. Benieuwd wat het ons gaat brengen weer als we met training starten de 21e.
---
cursebreaker schreef:Ik denk dat als ik dat lees van jou dat ik misschien zelf dan ook wat te onzeker ben over dat bezitterig doen en dat dus veel honden dat eigenlijk wel hebben haha. Met momenten soms doet ze het ook als andere vreemde honden bij mij willen snuffelen, die wil ze ook weg blaffen dan. Aan de ene kant snap ik het wel en het is ook wel een beetje een herder dingetje he van 'mijn roedel/mens en dat wil ik beschermen' maar vind haar dan nog zo jong en wil toch zelf wel de overhand altijd hebben en dat als ik zeg 'klaar' dat het KLAAR is, maar tja...Dus soms even lastig om een weg erin te zoeken met hoe ik daar het beste mee om kan gaan. Bij de kat heeft ze vorige week voor de eerste keer een beetje gegromd toen die erbij kwam toen ze een snack had. Heeft ze nog Nooit gedaan sinds we ze allebei hebben. Sansa zit vaak gewoon mee te eten, ook uit dezelfde bak en ook als er vlees is, maar die eend kauw donut wat ik van kiwi heb, was schijnbaar TE lekker. Was dus even nieuw voor ons haha. Nu is weer niks meer aan de hand, ze deed het echt alleen met die specifieke snack. Sansa snapte er natuurlijk niks van maar droop wel af omdat ze geen zin had in drama ofzo
![]()
En dat is zeker leuk dat je vriend zo betrokken is ermee! Mijn man heeft dat wel wat minder met training en vind het wel prima dat ik daar het meeste mee doe, maar is zo wel heel gek met d'r. Moest vorige week ook wel lachen toen ik een oude foto van hem en Rex tegenkwam en hem toen zo met Arya aantrof:
[ [url=m/Ln94FE.jpg]Afbeelding[/url] ]
En da's altijd leuk om zo'n complimenten te krijgen! Mij hebben ze ook vaak gezegd dat Arya het altijd netjes deed voor d'r leeftijd en dan denk ik: 'zie je wel wat ik zie?!' en ik heb zelf met momenten dan echt zo vaak ook de gedachte: KOMT DIT OOIT NOG GOED?Aan de lijn is ze eigenlijk heel braaf, maar los en natuurlijk met anderen erbij laat ze zich vaak echt even van 'd'r beste kant' zien - not
Zijn wel momenten waarop ik dan weer mooi met beide benen op de grond gezet wordt en je dan de dingen ziet waar je qua training dan nog aan moet werken. Maar ik vind het soms wel lastig om met die dingen geconfronteerd te worden op momenten dat anderen erbij zijn, omdat ik dan moeilijk ermee om kan gaan als iemand oordeelt en moet dat echt nog leren loslaten. Een pup/jonge hond opvoeden is vooral aan jezelf werken merk ik
Maar lekker genieten van de complimenten want dat is denk ik wel een mooie bevestiging van hoe het gaat met de training/opvoeding![]()
CupCakes_ schreef:Wij gaan onverwachts vanmiddag kijken of Jip aanleg voor schapen drijven heeft
Ze geven demo's hier op het dorp en we mochten vanmiddag gelijk langs komen. Ik denk dat hij schapen eng vind