Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fannetje schreef:Fijn dat jullie zo'n leuk weekend gehad hebben in Hellendoorn. Klinkt echt als een toffe wedstrijd. Mijn collega vond het iig ook geweldig, die liep met haar show cocker mee, tussen het wocker geweld
Kan ze vast zien wat haar straks te wachten staat
Machie schreef:Ik heb net met tranen in mn ogen het WK gekeken. Team medium. Tsjechie. De mudi is al zo mijn ras (nouja, de oostblokblaffers in zn geheel wel) en hoe Aneta Obrusníková zowat in haar eentje met haar 3 mudi's wereldkampioen teams wordt... Echt damn zo mooi. Zij is echt 1 van de beste handlers ter wereld. Met 3 honden tegelijk, binnen 10 minuten, 3x foutloos lopen is gewoon meer dan heel knap.
Machie schreef:Ik heb net met tranen in mn ogen het WK gekeken. Team medium. Tsjechie. De mudi is al zo mijn ras (nouja, de oostblokblaffers in zn geheel wel) en hoe Aneta Obrusníková zowat in haar eentje met haar 3 mudi's wereldkampioen teams wordt... Echt damn zo mooi. Zij is echt 1 van de beste handlers ter wereld. Met 3 honden tegelijk, binnen 10 minuten, 3x foutloos lopen is gewoon meer dan heel knap.
Natasja22 schreef:Anna leuk dat je weer terug bent en veel plezier tijdens de lessen!
JJ organiseert Dogsports dan meer wedstrijden Hoopers dan RvB?
Jammer dat er weer een organisatie minder is dan blijft er alleen nog RvB en Fhn over toch?