Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
juval schreef:wat een droppie is Sello!! heel leuk, dat bruine staartje![]()
Hier nog 21 dagen (ongeveer). Romy begint al aardig te groeien.
Forbiddenpie schreef:Aw wat ziet ie er weer jong uit met dat kortere kapsel, tuigje zou zo goed staan. Hoop dat het past!
Hier bekroop me vannacht wel ineens wat paniek, begon ineens te twijfelen of ik het wel aankan enzo en of ik het pupje wel een fijn leven kan bezorgen en of ik niet spijt ga krijgen van de enorme verantwoording. Soort van hele vroege puppy blues lijkt het wel. En ik moet nog twee maanden wachten...
Sem_ schreef:Ja herkenbaar hoor! Ik heb zelfs paniek gehad vlak van tevoren en ook nu heb ik weleens geen zin in hem, het vraagt nu eenmaal veel van je aandacht en tijd. Máár ik merk ook dat het steeds makkelijker en leuker wordt en gelukkig (imo) blijft een hond niet voor altijd puppy.
Die kleur gaat hem vast goed staan PSvanLot!
De laatste tijd doet onze pup (nu 5,5 maand) het zo goed met wandelen en loslopen. Erg fijn! Al vind ik het nog wel spannend op plekken waar veel honden (los) lopen. Ik merk dat veel honden toch nog wat te lomp spelen voor hem.
Volgende week donderdag begint ook het vervolg van de cursus die we hebben gedaan, ik ben benieuwd hoe dat gaat zijn.
Een kleine glimworm is het.![]()
[ [url=m/AlvT7y.jpg]Afbeelding[/url] ]
PSvanLot schreef:Wij zijn vandaag gaan wandelen en onderweg een tosti gaan eten.
Hij deed het top. Afgelopen woensdag ook al in een restaurant geweest. Mooie training zo.
Ben blij als zijn tuig er is. Zo onhandig steeds dat touw tussen de poten.
[ [url=m/m8lDBg.jpg]Afbeelding[/url] ]
PSvanLot schreef:Misschien hebben jullie hier wel antwoord op mijn vraag...
Onze pup is vandaag 20 weken en de nachten gaan nog niet altijd foutloos. 9/10 slaapt hij prima in zijn bench maar af en toe moet ik er heen omdat hij herrie aan het maken is.
De bench is echt niet zijn lievelingsplek.
Vanaf hoeveel weken gaan jullie, of hebben jullie de pup in de nacht los in huis gelaten? Hij maakt in principe niets stuk, maar vind het nogal een stap.
We gaan in juni verbouwen (zou april zijn, maar door de lange levertijden van aluminium is het uitgesteld) en dan komt er een bijkeuken waar hij sowieso in de nachten in gaat.
Wat vinden jullie, bench nog volhouden, of al los in huis laten? Wat overigens niet perse mijn voorkeur heeft, maar in de nacht er uit is ook zowat.