J0anieke schreef:Ja dat kan, weet alleen niet hoeveel bij die soort. Ik knip er soms de helft vanaf bij de kleine soorten.
Oke super, ik knip zo weinig mogelijk maar dé langste ga ik toch wat trimmen ...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Omany schreef:Zou het kwaad kunnen dat het deel witte wortels nu niet meer in het grind zitten ?![]()
[ [url=m/B0triA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Melyoramel schreef:Omany schreef:Zou het kwaad kunnen dat het deel witte wortels nu niet meer in het grind zitten ?![]()
[ [url=m/B0triA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kan geen kwaad! Anubias groeien van nature niet in de bodem, ze halen al hun voeding uit het water. De witte wortels zijn meer om zichzelf te verankeren (in de bodem of op steen of hout), maar doen verder niks voor de voeding. Dus geen probleem als die uit de bodem zijn!
Foto houden jullie tegoedik heb hem opgehaald, heel blij mee! Maar staat nog niet op zijn plek, maandag nog even langs de zooenzo voor ondermat, filter, e.d.
Ik had op nog minstens 4 weken levertijd gerekend
Safiera schreef:Elke dag kijk ik wel... en probeer ze te tellen. Vooral als ze eten krijgen (heb een voerautomaat).
Maar er zijn er een aantal ''weg''... maak me geen grote zorgen maar vind het wel stom. Had totaal 10 Rode Rio's en 6 zilveren visjes, maar dat zijn er nu 6 en 4...
Of ze verstoppen zich héél goed tussen mijn dichte beplanting, of er liggen ergens lijkjes...
Gisteren water wissel en filter uitspoelen gedaan, niks gevonden. Wacht volgende week maar af.
Zou zonde zijn als er echt zo veel dood zijn... en of ik dan nieuwe bij ga kopen... Weet het nog niet.
Verder gelukkig geen raar zwemmen of andere ziekte-achtige dingen.